Jak mierzyć lojalność klientów
Marketing oparty na zdobywaniu klientów, mimo krytyki i posądzania o krótkowzroczność, będzie nieodłącznym elementem strategii firm. Jednak większego znaczenia nabierają działania, które mają (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Autor Przemysaw Kobus >>
Wybrano następujące kryteria wyszukiwania:
autor: Przemysaw Kobus
Marketing oparty na zdobywaniu klientów, mimo krytyki i posądzania o krótkowzroczność, będzie nieodłącznym elementem strategii firm. Jednak większego znaczenia nabierają działania, które mają (...) >>>
Czytaj więcejW sytuacji przewagi podaży nad popytem, gdy konsument ma do wyboru wiele marek danej kategorii, przed menedżerami staje poważny problem – jak zostać zauważonym w tłumie konkurentów? Receptą jest wyraźny (...) >>>
Czytaj więcejTożsamość rzeczywista to sposób, w jaki menedżerowie firmy widzą swoją markę, jej cechy, korzyści i wartości jakie reprezentuje. Tymczasem tożsamość pożądana to stan, który chcieliby oni osiągnąć. (...) >>>
Czytaj więcejWedług Raportu strategicznego IAB Polska „Internet 2005. Polska, Europa i Świat”, do grona nowych firm, które znacząco zwiększą swoje wydatki na reklamę w Sieci w 2006 r. dołączą przede wszystkim (...) >>>
Czytaj więcejBranża katalogowa coraz bardziej ukierunkowana jest na lepiej sytuowanych odbiorców, którzy zainteresowani są specjalnymi towarami o ograniczonej dostępności w sprzedaży detalicznej. >>>
Czytaj więcejPromocja – zwana również polityką komunikacji lub komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem, stanowi integralny element strategii marketingowej firmy. Obejmuje ona zespół działań i środków, (...) >>>
Czytaj więcejAnaliza SWOT powinna być nieodzownym elementem poprzedzającym tworzenie lub modyfikację strategii przedsiębiorstwa. Choć jej idea jest stosunkowo prosta, wiele firm może natknąć się na problemy w rzetelnym jej przeprowadzaniu (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum