Sukces małej firmy
Marketing to nie tylko polityka cenowa lub strategia reklamowa. Marketing to sposób myślenia i działania; sposób patrzenia na biznes oczami klienta. Jako taki może być niezwykle pomocny w osiąganiu (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Stałe działy Gazety MSP >> MSP >>
Marketing to nie tylko polityka cenowa lub strategia reklamowa. Marketing to sposób myślenia i działania; sposób patrzenia na biznes oczami klienta. Jako taki może być niezwykle pomocny w osiąganiu (...) >>>
Czytaj więcejLawinowe marnotrawstwo, syndrom szefa-orkiestry, niejasne kryteria wynagradzania... To tylko niektóre z nieprawidłowości, jakie mogą pojawić się w zarządzaniu kadrami. Na wiele z tych i podobnych bolączek (...) >>>
Czytaj więcejPrzedsiębiorstwa potrafią włożyć wiele wysiłku w budowanie swojego wizerunku. Jeśli za deklaracjami, że firma działa etycznie, faktycznie idą działania mające na celu eliminowanie nieprawidłowości, wizerunek ten (...) >>>
Czytaj więcejW ciągu ostatniego roku do 56 proc. wzrósł odsetek polskich firm rodzinnych, które pozytywnie oceniają własną sytuację ekonomiczną. Aż 42 proc. firm z Polski zwiększyło w tym czasie swoje przychody, (...) >>>
Czytaj więcejRozmowa z Anną Wiertel - Global Marketing Director w grupie Integer. >>>
Czytaj więcejIstnieje wiele teorii na temat tego, jaki powinien być dobry przywódca. Niektóre stawiają na budowanie autorytetu, inne na umiejętność osiągania celów, a kolejne między innymi na dobrą organizację. >>>
Czytaj więcejKażda historia ma swoich bohaterów, a bohaterem warszawskiej Giełdy jest człowiek - polski Przedsiębiorca. >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum