Hurraoptymizn
Imponujący rozwój sieci społecznościowych w czasie ostatnich kilku lat sprawił, że znalazły się one na celowniku większości organizacji biznesowych. Dla biznesu społeczności oznaczają łatwo dostępne grupy (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Stałe działy Gazety MSP >> MSP >>
Imponujący rozwój sieci społecznościowych w czasie ostatnich kilku lat sprawił, że znalazły się one na celowniku większości organizacji biznesowych. Dla biznesu społeczności oznaczają łatwo dostępne grupy (...) >>>
Czytaj więcejNowoczesne rozwiązania audio, video oraz aromamarketingu coraz częściej wykorzystywane są wewnątrz placówek handlowych. Działania tego typu nie tylko budują atmosferę w miejscu sprzedaży, ale także podnoszą (...) >>>
Czytaj więcejPo bardzo słabym początku tego roku, wyniki badania na ten kwartał w obszarze inwestycji i nastrojów przedsiębiorców MSP przynoszą długo oczekiwaną poprawę, wynika z najnowszej edycji badania sektora (...) >>>
Czytaj więcejOdpowiednia reklama pozwala zwiększyć obroty i wyznacza przyszłość firmy, dlatego przedsiębiorstwa z sektora MSP, które chcą wyróżnić się na rynku, pozyskać nowych klientów i partnerów (...) >>>
Czytaj więcejMagdalena Trusińska: Często słyszy się o badaniach satysfakcji klientów, ale czy ich prowadzenie rzeczywiście coś wnosi do firmy. Czy dzięki nim żegnamy się z kłopotem rezygnacji z zakupu naszych usług lub (...) >>>
Czytaj więcejCzy firma może być doskonała? Czy istnieje wzorowy model prowadzenia biznesu, gwarantujący firmie nieśmiertelność i stały zysk? Co hamuje firmę przed rozwojem? Odpowiedzi zna Piotr Kuc, Wiceprezes Zarządu Augeo (...) >>>
Czytaj więcejWygląd, autoprezentacja, sposób zachowania i mówienia oraz umiejętność zadawania pytań, by poznać oczekiwania i potrzeby osoby zainteresowanej proponowaną ofertą – to istotne cechy, które (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum