Komunikacja idei
Jak promować idee? Jakich narzędzi PR można użyć, by uzyskać rozgłos, skutecznie budować wizerunek i zarządzać nim? Kiedy i jak wykorzystać sytuację rynkową, aby odnieść sukces? Justyna Gaj, właścicielka (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Stałe działy Gazety MSP >> MSP >>
Jak promować idee? Jakich narzędzi PR można użyć, by uzyskać rozgłos, skutecznie budować wizerunek i zarządzać nim? Kiedy i jak wykorzystać sytuację rynkową, aby odnieść sukces? Justyna Gaj, właścicielka (...) >>>
Czytaj więcejRóżne potrzeby – różne karty Rzadko analizujemy, jaki rodzaj karty nosimy w portfelu – a może się okazać, że firmową kartę Visa moglibyśmy lepiej dopasować do potrzeb naszej firmy. Płacąc (...) >>>
Czytaj więcejNikt nie ma ochoty na to, aby być chodzącym nośnikiem reklamowym. Stąd coraz większa rezerwa do kalendarzy, pendrive-ów, długopisów czy kubków obrandowanych logotypami firm, które szukają (...) >>>
Czytaj więcejDrożejące paliwo przyprawia przedsiębiorców, nie tylko z branży transportowej, o szybsze bicie serca. Dlaczego ceny paliw rosną i czy są szanse na trwałe odwrócenie tego trendu? >>>
Czytaj więcejGlobalizacja rynku i powszechna dostępność produktów 24h na dobę 365 dni w roku w najniższych cenach, porównywalnej jakości, bez wychodzenia z domu, z dostawą w ciągu dwóch dni to już nie fikcja (...) >>>
Czytaj więcejModel uległ zmianie, produkty pojawiają się i znikają, dziś miernikiem wartości jest więź z klientem (Bob Wayland) Kreując wizerunek firmy, przedsiębiorcy już nie przedstawiają siebie jako dostawcy produktów (...) >>>
Czytaj więcejCzasem pasja to wszystko, co potrzeba, aby zmienić hobby w dobrze prosperujący biznes. Zresztą wiele inicjatyw powstało jako próba wypełnienia czasu czy chęć podzielenia się swoimi opiniami z innymi. Kiedyś (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum