Sieć na biznesmena
Jak dotrzeć z informacją do mediów biznesowych? Jakich materiałów oczekują dziennikarze ekonomiczni? Komu i ile płacić za reklamę w portalach dla przedsiębiorczych? >>>
Czytaj więcejHome >> Stałe działy Gazety MSP >> MSP >>
Jak dotrzeć z informacją do mediów biznesowych? Jakich materiałów oczekują dziennikarze ekonomiczni? Komu i ile płacić za reklamę w portalach dla przedsiębiorczych? >>>
Czytaj więcejPublic Relations to prawdopodobnie najbardziej tajemnicze pojęcie w słowniku terminologii marketingowej. Mimo ponad 20-letniej obecności na polskim rynku termin ten jest nieznany dla 90 proc. przedsiębiorstw. (...) >>>
Czytaj więcejPrzedsiębiorcy są ostatnio bombardowani poradami, jak prowadzić działalność gospodarczą, jak zdobywać finansowanie, sprzedawać i zdobywać klientów? Czy w tym natłoku informacji jest jeszcze miejsce na jakość (...) >>>
Czytaj więcejZ badań przeprowadzonych przez Krajową Izbę Gospodarczą wśród polskich przedsiębiorców w ostatnim kwartale 2010 r. wynika, że większość z nich oczekuje w tym roku wzrostu popytu, zarówno (...) >>>
Czytaj więcejPolski rynek e-commerce, mimo młodego wieku, rośnie w niezwykłym tempie. Sprzedaż w globalnej sieci prowadzą podmioty z branż jeszcze niedawno utożsamianych wyłącznie z handlem tradycyjnym. Fascynacja nowym kanałem (...) >>>
Czytaj więcejBiznes internetowy jest postrzegany w Polsce – i pewnie w innych krajach także – przez pryzmat success stories z rynku amerykańskiego. Czy faktycznie tak łatwo zdobyć środki na jego rozwój? >>>
Czytaj więcejJednym z istotnych źródeł konkurencyjności i optymalizacji kosztów jest wprowadzanie innowacji, dlatego wiedza o nowych możliwościach jest dla zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami tak (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum