Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
Ta książka to Twój przewodnik po mapie podróży Twojego klienta (ang. Customer Journey Map). Dzięki niej nauczysz się towarzyszyć klientom w drodze do biznesowego sukcesu i w pełni zrozumiesz ich potrzeby, oczekiwania.
Prowadzisz firmę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? A może zajmujesz się marketingiem i nie wiesz, jak dotrzeć do osób, które są Twoim wymarzonym odbiorcą? Czy też działasz w handlu i Twoja premia zależy od tego, jak układają Ci się relacje z partnerami biznesowymi. A może jesteś osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco - ta książka jest dla Ciebie.
Dzięki tej książce nauczysz się krok po kroku, jak zaplanować proces tworzenia ścieżki —zarówno teorię, jak i aspekty praktyczne. Dodatkowo dowiesz się, jak zbierać i analizować dane, a także jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu a także jak wykorzystać pozyskaną wiedzę.
Katarzyna Michalak
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
Onepress
https://onepress.pl/go-instrukcja-obslugi-klienta-przedsprzedaz