Twoja-firma.pl
Jak skutecznie promować się w Internecie
Wyszukiwarkowy marketing
Najprostszym zadaniem marketingu wyszukiwarkowego jest fakt pojawienia się strony w wyszukiwarce. Teoretycznie samo uruchomienie strony na serwerze wystarczy, by zostać zaindeksowanym (zauważonym) przez wyszukiwarkę – obsługujące ją roboty przeczesują nieustannie Sieć w poszukiwaniu nowych witryn. Jednak od czasu uruchomienia do czasu znalezienia naszej strony przez robota może upłynąć tydzień, jak również pół roku.
Dlatego każdy twórca strony, w celu skrócenia czasu do momentu zaistnienia w wyszukiwarce sam powinien ją tam zgłosić. W ten sposób witryna, którą chcemy wypromować będzie widoczna w serwisach typu Google, WP czy Onet. Pojawia się jednak problem, co zrobić by nasza strona nie wylądowała na samym końcu.
Specjaliści od internetowego marketingu dobrze wiedzą, że większość Internautów poprzestaje na obejrzeniu co najwyżej pierwszych dziesięciu wyświetlonych przez wyszukiwarkę linków, które znajdują się w pierwszej odsłonie. Dlatego tak ważne jest znalezienie się na wysokiej pozycji. Skutek to zwiększenie odwiedzin strony, wzrost zapytań ofertowych, jak również wzrost obrotów firmy.
Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety. Zamów Gazetę PDF ![]() nr 11(56)2006 ![]() |