Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Stałe działy Gazety MSP >> Nowoczesne technologie >> CRM w usługach - wszystko co chciałbyś wiedzieć i o co zapytać >>

CRM w usługach - wszystko co chciałbyś wiedzieć i o co zapytać

Konferencja - Rola i idea systemu CRM w sektorze usługowym

Microsoft oraz Microplan Polska zapraszają na konferencję „Rola i idea systemu CRM w sektorze usługowym” dedykowaną przedstawicielom branży usługowej. 
CRM w usługach – wszystko co chciałbyś wiedzieć i o co zapytać

29 czerwca br. w Business Centrum Polska 13 w Poznaniu odbędzie się konferencja poświęcona zagadnieniu systemów CRM w firmach usługowych. Konferencja dedykowana jest kadrze zarządzającej działami sprzedaży, a także osobom odpowiedzialnym za nadzór i kontrolę realizacji usług. Udział w konferencji i warsztatach jest bezpłatny. O udziale decyduje kolejność zgłoszeń.
Celem organizowanej konferencji jest omówienie kluczowych zagadnień związanych z działalnością sektora usługowego, jak również podzielenie się z uczestnikami ideą CRM w organizacjach usługowych. Prelegenci spotkania opowiedzą między innymi o kluczowych możliwościach systemu CRM dla firm usługowych, zaprezentują skuteczne sposoby raportowania oraz zarządzania efektywnością Sales & Marketing, a także przedstawią zagadnienia związane z marketingiem usług, organizacją działu usług, integracją z zewnętrznymi aplikacjami oraz przedstawią organizację projektu wdrożeniowego.
Czego dowiedzą się uczestnicy?
Uczestnicy spotkania będą mogli szczegółowo zapoznać się ze sposobami prezentacji danych, przyjrzeć się przygotowaniu trafnej analizy otoczenia konkurencyjnego i pozyskaniu wiedzy o konkurentach. W kwestii idei CRM, słuchacze zapoznają się z tematami dotyczącymi segmentacji i komunikacji z klientami, kontrolą czasu pracy i jakości usług czy też ewidencją i rozliczaniem zleceń. Ponadto, poruszone zostaną zagadnienia dotyczące kontroli nad procesem pozyskiwania nowych klientów, zarządzania akcjami marketingowymi, prowadzenia kalendarzy serwisowych, konfigurowania usług, rezerwacji zasobów, rejestracji kosztów związanych z obsługą klienta.
Zaprezentowane zostaną także istotne kwestie z zakresu rejestracji zgłoszeń serwisowych przez stronę WWW, monitoringu stanu zgłoszenia, kontroli kosztów oraz tematy związane z obiegiem dokumentów, takie jak automatyczna rejestracja w systemie zeskanowanych dokumentów, przekazywanie dokumentów w wersji elektronicznej. Zaproponowany zostanie również kwestionariusz oceny pracownika.
Prelegenci partnera merytorycznego konferencji portalu Transferuj.pl podzielą się doświadczeniami na temat roli systemu płatności internetowych w zautomatyzowaniu i przyspieszeniu procesu sprzedaży na przykładzie wybranych modeli biznesowych oraz sprzedaży w internecie jako niezbędnym kanale dystrybucji w dzisiejszych czasach.

Co daje udział w warsztatach?
  • Możliwość poznania najnowszych trendów z zakresu CRM.
  • Możliwość zapoznania się ze sposobami odpowiedniej prezentacji danych analitycznych w celu przetworzenia ich w dobrą informację zarządczą.
  • Możliwość przyjrzenia się z praktycznym przykładom biznesowym.
  • Uczestnicy zapoznają się z zaletami i ułatwieniami jakie system płatności internetowych wprowadza do zarządzania finansami w przedsiębiorstwie.
Udział w konferencji jest bezpłatny. W celu rejestracji należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod adresem: http://www.microplan.pl/pl/crm_2010_conference/rejestracja.php.
Więcej informacji na temat konferencji znajduję się na stronie www.microplan.pl.
Organizatorami spotkania są Microsoft Dynamics wraz ze Złotym Partnerem firmą Microplan Polska.
Partner merytoryczny – portal Transferuj.pl


Dodatkowe informacje:
Hubert Porębski
Wiceprezes Zarządu
Microplan Polska Sp. z o.o
tel. 605 828 883
mail:hubert.porebski@microplan.pl

Agnieszka Kminikowska
PR konsultant
Agencja JUST PR
tel . 784 472 062
mail.: a.kminikowska@justpr.pl
Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety.

Zamów Gazetę PDF koszyk



nr 6(98)2010


zamów koszyk

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum