Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Stałe działy Gazety MSP >> Nowoczesne technologie >> Infrastruktura oparta na IP >>

Infrastruktura oparta na IP

Wirtualny świat biznesu

Firmy i instytucje przechodzą do platformy IP w contact center wówczas, gdy dostrzegają korzyści związane z rezygnacji z zamkniętych rozwiązań na rzecz bardziej otwartego środowiska. W związku z osiąganiem dojrzałości przez wiele systemów tradycyjnych, przedsiębiorstwa poszukują także sposobów ochrony swoich inwestycji, zmniejszania kosztów utrzymania i modernizacji oraz kontynuują instalowanie nowych, innowacyjnych aplikacji.

W artykule przedstawię najważniejsze motywy ekonomiczne przemawiające za wprowadzaniem telefonii IP oraz podstawowe zalety i względy technologiczne, jak również najważniejsze komponenty udanej strategii migracji.

Do niedawna uzasadnienie ekonomiczne dla instalacji telefonii IP w contact center opierało się na zgodnej opinii panującej na rynku, że takie posunięcie przynosi znaczną obniżkę kosztów. Jednak wiele instalacji IP nie spełniło pokładanych w nich nadziei na oszczędności. Przedsiębiorstwa – zwłaszcza te, które biorą pod uwagę możliwość zainstalowania nowych biznesowych aplikacji i funkcji – poszukują obecnie szerszych korzyści ekonomicznych.

Jednym z najważniejszych bodźców do wprowadzenia IP w contact center jest możliwa do osiągnięcia elastyczność – w tym wirtualizacja, konsolidacja technologii oraz możliwość szybkiego instalowania nowych aplikacji. W miarę, jak rośnie liczba konsultantów pracujących zdalnie i w domu, możliwość efektywnego powiązania tych rozproszonych lokalizacji staje się bardziej istotna. Wirtualne contact center umożliwia firmom i instytucjom współpracę z rozproszonymi geograficznie konsultantami i zapewnia im dostęp do tych samych funkcji, do których mają dostęp konsultanci pracujący na miejscu.

Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety.

Zamów Gazetę PDF koszyk



nr 5(62)2007


zamów koszyk

Zobacz więcej na temat: nowoczesne technologie | internet | informatyka | IT

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum