Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Stałe działy Gazety MSP >> Nowoczesne technologie >> Promocja w sieci >>

Promocja w sieci

Przyszłość reklamy internetowej

Prognozuje się, że w najbliższych latach będziemy obserwować wzrost zainteresowania reklamą w wyszukiwarkach i reklamą kontekstową. Jest to spowodowane faktem, iż dzisiejszy internauta chce sam decydować o tym, jaki przekaz reklamowy będzie do niego trafiał. Oczekuje reklamy zgodnej z jego potrzebami, emitowanej w wybranym przez niego czasie. Bombardowanie nachalnymi reklamami przynosi irytację i złe skojarzenia z firmą.

Upowszechnianie internetu radykalnie zmieniło oblicze współczesnego biznesu. Rosnąca liczba internautów oraz systematyczny przyrost łączy szerokopasmowych sprzyjają wykorzystaniu w codziennej praktyce biznesowej nowoczesnych form promocji. Wg raportu „Internet 2006” firmy Gemius, 63,9 proc. firm wykorzystuje Internet w celu dotarcia do odbiorców. Natomiast 14 proc. firm planuje podjąć tego typu działania w najbliższej przyszłości.

Tak silne zainteresowanie internetem, jako medium reklamowym wynika z faktu, iż jest on stosunkowo tanim i efektywnym kanałem promocji. Zgadza się z tym aż 45,8 proc. badanych. Dla porównania, telewizja czy radio jako efektywne i tanie postrzega niecałe 17 proc. badanych.

Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety.

Zamów Gazetę PDF koszyk



nr 5(62)2007


zamów koszyk

Zobacz więcej na temat: reklama | nowoczesne technologie | marketing | internet | informatyka | IT

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum