Feedback to nie ocena
O tym jak poprzez odpowiednio przekazaną informację zwrotną motywować pracowników i osoby w naszym otoczeniu rozmawiamy z Małgorzatą Warda, która zarządzała dużymi zespołami w korporacjach przez ponad (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Stałe działy Gazety MSP >> Zarządzanie >>
O tym jak poprzez odpowiednio przekazaną informację zwrotną motywować pracowników i osoby w naszym otoczeniu rozmawiamy z Małgorzatą Warda, która zarządzała dużymi zespołami w korporacjach przez ponad (...) >>>
Czytaj więcejKońcówka roku to okres tworzenia podsumowań oraz robienia noworocznych postanowień. Hasła „Nowy Rok-nowy ty” atakują nas z gazet, Internetu, czy pozostałych mediów. A gdyby przenieść je (...) >>>
Czytaj więcejTo co piszę poniżej jest efektem analizy własnych przeżyć związanych z budowaniem i sprzedażą firm. Przećwiczyłem na sobie wszystkie błędy i niektóre mądre posunięcia, pozostałe obserwowałem u klientów (...) >>>
Czytaj więcejOd kilkunastu lat współpracuję z klientami z różnych sektorów i codziennie rozmawiam z właścicielami firm, którzy przyznają się do tego, że nie znają wystarczająco dobrze swojej konkurencji. >>>
Czytaj więcejNiezależnie od tego czy sprzedajemy produkty czy usługi, negocjujemy z naszymi klientami ceny zakupu. Obowiązują one na jednorazowe transakcje lub też są to umowy na dłuższy okres. W obu tych przypadkach uzgadniamy (...) >>>
Czytaj więcejLiczba zadań do wykonania znowu cię przytłacza i nie masz pojęcia, od czego zacząć? Wiele osób doskonale zna ten scenariusz z codziennej pracy. Stres związany z natłokiem obowiązków nie sprzyja efektywności. Jak (...) >>>
Czytaj więcejMiernikiem efektywności działania firmy jest jej sytuacja finansowa. Dlatego najważniejsza dla jej rozwoju, obok strategii biznesowej jest strategia sprzedaży. Efektywnie wdrożona generuje dla firmy planowany przypływ (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum