E-biznes
Polski rynek e-biznesu wciąż rośnie. Szacunkowa wartość samego sektora e-handlu wyniosła w 2009 r. ponad 13 mld zł. To ok. 18 proc. więcej niż rok wcześniej. Od kilku lat kolejne firmy odnoszą sukcesy w Internecie. (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Wydanie nr 4(96)2010 >>
Wybrano następujące kryteria wyszukiwania:
nr historyczny: 96
Polski rynek e-biznesu wciąż rośnie. Szacunkowa wartość samego sektora e-handlu wyniosła w 2009 r. ponad 13 mld zł. To ok. 18 proc. więcej niż rok wcześniej. Od kilku lat kolejne firmy odnoszą sukcesy w Internecie. (...) >>>
Czytaj więcejKażdego dnia na jedną skrzynkę pocztową potrafi przyjść od kilku do kilkudziesięciu wiadomości reklamowych. Dlaczego tylko nieznaczny odsetek z nich spotyka się z zainteresowaniem odbiorców? Niniejszy poradnik (...) >>>
Czytaj więcejPrzedsiębiorcy poszukujący wsparcia finansowego na projekty z zakresu e-biznesu powinni zainteresować się funduszami dostępnymi w ramach priorytetu 8 Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności (...) >>>
Czytaj więcejProsta i skuteczna metoda na dotarcie do nowych klientów? Wprowadzić ofertę do Internetu. Pomoże w tym odpowiednie oprogramowanie, dzięki któremu można w wygodny sposób prowadzić sklep internetowy (...) >>>
Czytaj więcejJeśli sprzedaż usług internetowych porównać do sprzedaży domu, to pozycjonowanie byłoby zgłoszeniem oferty do wyspecjalizowanego pośrednika. Wystawca wie, że dom jest na sprzedaż, jednak sedno skuteczności (...) >>>
Czytaj więcejPodstawowym pytaniem, które pojawia się przy omawianiu relacji między firmą a rynkiem wirtualnym nie jest dziś to, czy firma może pozwolić sobie na zaistnienie w Internecie. Należy zapytać raczej, czy stać (...) >>>
Czytaj więcejPo marcu można powiedzieć, że złoty nadal pokazuje klasę. Zaufanie zagranicznych inwestorów do naszej waluty jest tak duże, iż każdą niewielką korektę wykorzystują oni do zwiększenia udziałów w polskich (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum