Siła reklamy zewnętrznej
Reklama zewnętrzna istnieje od setek lat – wciąż się zmienia i dynamicznie rozwija, pozostaje zaskakująco świeża, pełna paradoksów i sprzeczności. Największym jej atutem jest przestrzeń, która (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Wydanie nr 6(98)2010 >>
Wybrano następujące kryteria wyszukiwania:
nr historyczny: 98
Reklama zewnętrzna istnieje od setek lat – wciąż się zmienia i dynamicznie rozwija, pozostaje zaskakująco świeża, pełna paradoksów i sprzeczności. Największym jej atutem jest przestrzeń, która (...) >>>
Czytaj więcejCodziennie podejmujesz decyzje dotyczące wyboru konkretnej marki. Buty zanosisz do szewca, którego znasz od lat, warzywa kupujesz u Pani Jadzi, bo ma zawsze najświeższe, a paliwo tankujesz na stacji, której (...) >>>
Czytaj więcejKondycja finansowa to przede wszystkim utrzymanie płynności finansowej. Jej brak może prowadzić do zakłócenia działalności firmy, a nawet jej bankructwa. Dlatego warto wiedzieć zawczasu, jak takim sytuacjom (...) >>>
Czytaj więcejWindykacja to proces odzyskiwania należności, który wzbudza wiele negatywnych skojarzeń. Słysząc tę nazwę, zazwyczaj staje nam przed oczami wizja wielu godzin spędzonych w sądzie, bądź żmudny proces egzekucji (...) >>>
Czytaj więcejPopularność faktoringu rośnie, szczególnie w czasach kryzysu. Ze względu na inną metodologię oceny ryzyka niż banki, faktoring to dziś dla wielu firm jedyne dostępne, ale zarazem bardzo wygodne źródło (...) >>>
Czytaj więcejOptymalne zarządzanie obrotowością finansową i towarową przedsiębiorstwa pozwala na realizowanie jego bieżącej działalność, bez potrzeby sięgania po kredyt bankowy. Znajomość odpowiednich mechanizmów, połączona (...) >>>
Czytaj więcejMaj był okresem dość dużych wahań na rynkach finansowych, co przypomniało inwestorom, że tak duża zmienność, jaka miała miejsce na przełomie 2008 i 2009 r., może się powtórzyć. Końcówka miesiąca była (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum