Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Archiwum >> Rok 2009 >>

Wybrano następujące kryteria wyszukiwania:
rok: 2009

Technologie na zakręcie

Nie ma to, jak dobry kryzys. Przez wariacje na rynkach finansowych i w gospodarce, na rynek trafiają nowsze, tańsze i lepsze rozwiązania informatyczne. Chętni znajdują się nie tylko wśród globalnych rekinów (...) >>>

Czytaj więcej

Ilość czy jakość?

Kryzys powoduje, że wymagania stawiane promocji czy reklamie wzrastają. Z jednej strony oczekuje się jak największego ograniczenia wydatków, a z drugiej utrzymania dochodów na najwyższym poziomie. (...) >>>

Czytaj więcej

Efektywna forma promocji

Obecność na targach jest jednym z najstarszych sposobów na pozyskiwanie przez zainteresowane przedsiębiorstwa nowych rynków zbytu, klientów i ich lojalności. Reguła ta działa nie tylko w (...) >>>

Czytaj więcej

Marketing afiliacyjny

W związku ze światowym kryzysem ekonomicznym, który jest odczuwalny także w Polsce, większość firm uważnie przygląda się wydatkom na reklamę. Głębiej niż dotychczas zastanawiają się, jak pieniądze przeznaczone (...) >>>

Czytaj więcej

Flota firmowa po polsku

W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie prowadzenie działalności gospodarczej bez posiadania firmowego środka transportu. Choćby jednego. Jednak im większa jest firma, tym liczniejsza flota pojazdów (...) >>>

Czytaj więcej
Znalezionych tematów: 278

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum