Budowanie kontaktów handlowych
Początkiem każdej potencjalnej sprzedaży jest umiejętne napisanie oferty. Początkiem udanych zakupów - sensownie skonstruowane zapytanie ofertowe i... rozsądna na nie odpowiedź. >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Rok 2016 >>
Wybrano następujące kryteria wyszukiwania:
rok: 2016
Początkiem każdej potencjalnej sprzedaży jest umiejętne napisanie oferty. Początkiem udanych zakupów - sensownie skonstruowane zapytanie ofertowe i... rozsądna na nie odpowiedź. >>>
Czytaj więcejOdpowiednio wczesna reakcja na zmianę koniunktury w branży decyduje o wynikach firmy. Refleks popłaca zwłaszcza w planowaniu wykorzystania mocy produkcyjnych, które mają bezpośrednie przełożenie na wielkość (...) >>>
Czytaj więcejMercedes GLC to średniej klasy SUV, który doskonale sprawdzi się jako rodzinne auto, np. podczas wakacyjnych wypraw. Sylwetka jest bardzo charakterystyczna - masywna, przypomina trochę przerośnięte coupe. >>>
Czytaj więcejŚrodki, jakimi dysponuje przedsiębiorstwo, podzielić można na kapitały własne i obce. W potocznej opinii korzystanie z tych pierwszych nie wiąże się z żadnymi kosztami. Czy tak jest w istocie? Niekoniecznie. >>>
Czytaj więcejWszystko, a więc również jakość, ma swoją cenę. Wdrażając Kompleksowe Zarządzanie Jakością, nie można pominąć kwestii kosztów jakości, jakie na rzecz jakości musi ponieść producent lub usługodawca. (...) >>>
Czytaj więcejWraz z rozwojem firmy jej dotychczasowe kapitały często okazują się być niewystarczające. Wówczas do wyboru mamy dwie opcje: sięgnięcie do źródeł wewnętrznych lub zewnętrznych. Wśród tych ostatnich (...) >>>
Czytaj więcejEuropejski rynek leasingu na koniec 2015 roku osiągnął wartość 314,9 mld euro, przy 9,4 proc. wzroście (r/r). Polska branża leasingowa z 16,3 proc. dynamiką znajduje się w gronie sześciu największych rynków leasingu (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum