Spryt w e-commerce
Chcesz skutecznie sprzedawać przez internet? Nie obstawiaj tylko jednego kanału sprzedaży. Obstaw kilka. Odpowiednio połączone pozwolą martwić się tylko jednym – realizowaniem zamówień na czas. >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Rok 2018 >>
Wybrano następujące kryteria wyszukiwania:
rok: 2018
Chcesz skutecznie sprzedawać przez internet? Nie obstawiaj tylko jednego kanału sprzedaży. Obstaw kilka. Odpowiednio połączone pozwolą martwić się tylko jednym – realizowaniem zamówień na czas. >>>
Czytaj więcejPopularność Black Friday znacząco wpływa na sprzedaż sklepów. Amerykańska Narodowa Federacja Handlu (NRF) podała, że ubiegłoroczne wyprzedaże dały firmom ponad 687 mld dolarów przychodu – z czego (...) >>>
Czytaj więcejNiezależnie od tego czy sprzedajemy produkty czy usługi, negocjujemy z naszymi klientami ceny zakupu. Obowiązują one na jednorazowe transakcje lub też są to umowy na dłuższy okres. W obu tych przypadkach uzgadniamy (...) >>>
Czytaj więcejOsobowość, charyzma i wrodzony talent - to cechy, które w dużej mierze decydują o sukcesie handlowca. Znalezienie sprzedawcy, który uwierzy w nasz produkt i znajdzie grono entuzjastów chcących (...) >>>
Czytaj więcejJesteśmy w trakcie dużych i dynamicznych zmian na rynku marketingowym i sprzedażowym. Po wejściu do użycia systemu reklamowego Google AdWords oraz kampanii na Facebooku mieliśmy możliwość przy symbolicznym budżecie (...) >>>
Czytaj więcej65 proc. użytkowników sprawdza produkt w portalach społecznościowych zanim zdecyduje się na jego zakup. 38 proc. użytkowników korzysta z przycisku „Kup teraz”, a 61 proc. ocenia, że to (...) >>>
Czytaj więcejZ każdą formą prowadzenia biznesu wiąże się konieczność odprowadzania podatków, jednak pojęcie optymalizacji podatkowej kojarzy się głównie z planowaniem podatkowym największych firm i korporacji. >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum