Kreowanie wartości dodanej
Nadrzędnym celem funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa jest pomnażanie kapitałów przekazanych przez jego właścicieli, inwestorów lub kredytodawców. W praktyce oznacza to, że firma, aby być (...) >>>
Czytaj więcej
Nadrzędnym celem funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa jest pomnażanie kapitałów przekazanych przez jego właścicieli, inwestorów lub kredytodawców. W praktyce oznacza to, że firma, aby być (...) >>>
Czytaj więcejOd kilkunastu lat współpracuję z klientami z różnych sektorów i codziennie rozmawiam z właścicielami firm, którzy przyznają się do tego, że nie znają wystarczająco dobrze swojej konkurencji. >>>
Czytaj więcejChcesz skutecznie sprzedawać przez internet? Nie obstawiaj tylko jednego kanału sprzedaży. Obstaw kilka. Odpowiednio połączone pozwolą martwić się tylko jednym – realizowaniem zamówień na czas. >>>
Czytaj więcejPopularność Black Friday znacząco wpływa na sprzedaż sklepów. Amerykańska Narodowa Federacja Handlu (NRF) podała, że ubiegłoroczne wyprzedaże dały firmom ponad 687 mld dolarów przychodu – z czego (...) >>>
Czytaj więcejNiezależnie od tego czy sprzedajemy produkty czy usługi, negocjujemy z naszymi klientami ceny zakupu. Obowiązują one na jednorazowe transakcje lub też są to umowy na dłuższy okres. W obu tych przypadkach uzgadniamy (...) >>>
Czytaj więcejOsobowość, charyzma i wrodzony talent - to cechy, które w dużej mierze decydują o sukcesie handlowca. Znalezienie sprzedawcy, który uwierzy w nasz produkt i znajdzie grono entuzjastów chcących (...) >>>
Czytaj więcejJesteśmy w trakcie dużych i dynamicznych zmian na rynku marketingowym i sprzedażowym. Po wejściu do użycia systemu reklamowego Google AdWords oraz kampanii na Facebooku mieliśmy możliwość przy symbolicznym budżecie (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum