Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Wszystkie artykuły >> Zarządzanie Ryzykiem Przestępstw Finansowych >>

Zarządzanie Ryzykiem Przestępstw Finansowych

Zarządzanie Ryzykiem Przestępstw Finansowych - III Edycja

16-17 marca 2010 r, Hotel Marriott, Warszawa
Przestępczość finansowa, zwłaszcza w instytucjach zaufania publicznego, jest tematem trudnym i delikatnym. Wyłudzenia kredytowe, nadużycia pracownicze czy fraudy elektroniczne niosą ze sobą nie tylko ogromne straty finansowe, ale również uderzają w reputację firmy. Brak zaufania ze strony klientów jest największą ze strat. Walka z tego rodzaju incydentami powinna być na stałe wpisana w codzienny zakres obowiązków osób odpowiedzialnych za ryzyko, bezpieczeństwo, kontrolę, compliance czy obsługę klienta.
Zapraszając Państwa do udziału w III edycji konferencji „Zarządzanie ryzykiem przestępstw finansowych” chciałabym podkreślić praktyczny wymiar spotkania. Przedstawiciele banków, Policji, Prokuratury i innych instytucji wspierających podzielą się z Państwem najnowszymi osiągnięciami w przeciwdziałaniu przestępczości finansowej. Każdy z tematów zostanie przedstawiony w formule ‘case study’, dzięki czemu będą Państwo mieli możliwość poznania prawdziwych przykładów naruszenia prawa oraz zasad postępowania w przypadku zaistnienia incydentu. Zaprezentowane zostaną również techniki, które mogą pomóc Państwu w zapobieganiu przestępczości zarówno wewnętrznej jak i zewnętrznej. Udział w konferencji pomoże Państwu w stworzeniu czy uszczelnieniu procedur wewnętrznych i systemów, od których zależy bezpieczeństwo Państwa instytucji.


GŁÓWNE ZAGADNIENIA:
  • Bezpieczeństwo w obrocie kartami płatniczymi
  • Oszustwa kartowe– o czym się nie mówi
  • Kompromitacja danych - zarządzanie incydentem w przypadku wypływu danych
  • Wykorzystanie dowodów elektronicznych w wykrywaniu i zwalczaniu nadużyć
  • Praktyczne aspekty implementacji nowelizacji ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
  • Obowiązki banków w zakresie przeciwdziałania finansowania terroryzmu
  • Nadużycia pracownicze a mechanizmy kontroli.
  • Jak wykryć przestępstwo zanim zostanie popełnione.
  • Prawne i organizacyjne aspekty współpracy i wymiany informacji o nieuczciwych pracownikach
  • Wyłudzenia kredytów przez firmy i osoby fizyczne
  • Współpraca pomiędzy bankami oraz organami ścigania - implementacja nowych przepisów w praktyce
  • Technologia biometrycznego uwierzytelniania transakcji

Partnerzy:
KPMG, Biuro Informacji Kredytowej, InfoMonitor Biuro Informacji Kredytowej, IBBC Group, Dla Piper


Organizator:
Top Consulting Conferences & Trainings S.A.
ul. Marszałkowska 58 lok. 56
00-545 Warszawa

Kontakt:
Monika Motyka
tel.: (+48 22) 460 51 32
faks: (+48 22) 460 51 29
email: mmotyka@tcct.pl
Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety.

Zamów Gazetę PDF koszyk



nr 1(93)2010


zamów koszyk

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum