Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Wszystkie artykuły >> Dwaj ludzie z szafą >>

Dwaj ludzie z szafą

Analiza branży przeprowadzkowej

O sukcesie w branży przeprowadzkowej nie decyduje wyłącznie siła i sprawność fizyczna pracowników. Na plan pierwszy wysunęła się logistyka. Wartość rynku przeprowadzek w Polsce w latach 2005-2014 może osiągnąć poziom 1 mld euro. Serwis dla firm i instytucji to obecnie 48 proc. wszystkich zleceń.
Ubiegły rok był również rozstrzygający dla wielu firm usługowych, które postawiły na modernizację swoich firm i poczyniły wiele inwestycji zmierzających do ekspansji rynku. Prężne i dynamiczne przedsiębiorstwa ukształtowały nową strukturę branży, wyłoniła się czołówka głównych graczy rynkowych wygrywających większość intratnych zleceń. Obecnie o przyszłości i skuteczności firm decyduje ich zdolność do restrukturyzacji portfela zamówień i utrzymania na wysokim poziomie procesów innowacyjnych w firmie.

Biznes dla wytrwałych
i z solidną kasą

W obecnej strukturze rynku przeprowadzek (ok. 250 podmiotów gospodarczych) ok. 23 proc. firm spełnia kryteria profesjonalizmu zawodowego. Od początku inwestowały w nowoczesny tabor transportowy, magazyny, osprzęt techniczny i pracowników – wszystko po to, aby zagwarantować klientowi najwyższy standard i pełne bezpieczeństwo usług. Obecnie średniej wielkości nowoczesna firma przeprowadzkowa stanowi wartość kilku milionów złotych. Najlepsi na rynku oceniani są na kilkadziesiąt milionów złotych. Nowe czasy postawiły wysokie wymagania, którym mogą sprostać tylko najlepsi. „Żuk” i pracujący szef firmy to już odległa epoka. Niestety taki wizerunek tkwi w świadomości społeczeństwa.

Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety.

Zamów Gazetę PDF koszyk



nr 11(56)2006


zamów koszyk

Zobacz więcej na temat: konkurencyjność | działalność gospodarcza | branża | badania rynku | analiza finansowa | analiza branżowa | analiza

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum