
O specyfice zapytań i ofert szkoleniowych
Jak dobrze zainwestować budżet szkoleniowy?
Branża szkoleniowa rozwija się bardzo dynamicznie, a firmy szkoleniowe prześcigają się w oferowaniu świadczeń dodatkowych. Po prostu chcą wyróżnić się na tle konkurencji.
Zwrócimy Państwa uwagę na te świadczenia, które są naprawdę ciekawe. Wskażemy również te, z których można zrezygnować. I najważniejsze dla osób planujących szkolenia w firmie – praktyczne wskazówki na temat briefu zapytaniowego o szkolenie oraz tajniki cenników szkoleń i informacje, ile warto zapłacić za szkolenie.
Jeśli potrzebujecie Państwo informacji, jak zredagować brief zapytaniowy i ile warto zapłacić za szkolenie, to ten artykuł jest właśnie dla Państwa.
Zacznij od briefu/zapytania ofertowego
Jeśli chcesz zlecić szkolenie poświęć czas na napisanie briefu lub zapytania W mojej karierze trenerskiej najczęściej dostaję brief jednozdaniowy, typu: Potrzebujemy jednodniowe szkolenie z marki dla ok. 15 osób w siedzibie naszej firmy lub: Chcemy zorganizować szkolenie sprzedażowe dla 20 osób. Prosimy o ofertę za trzy dni. Wysyłanie takich zapytań jest niepoważne!
Organizując szkolenie chcesz: albo rozwiązać konkretny problem, albo żeby uczestnicy nauczyli się czegoś nowego. W zapytaniu o szkolenie napisz koniecznie o impulsie na organizację szkolenia i o jego celu. W sytuacji gdy to inny pracownik Twojej firmy lub Twój przełożony jest inicjatorem szkolenia, przeprowadź z nim/nią wywiad. Dowiedz się dokładnie, jaki jest cel szkolenia, na co szczególnie zwrócić uwagę na szkoleniu.
Autorka: Trener, doradca i coach o ugruntowanym doświadczeniu w międzynarodowym środowisku. Z pasją pracuje w służbie marce, jej strategii, wizualizacji i sprzedaży. Prowadzi szkolenia praktyczne, generujące narzędzia o dużej przydatności i skuteczności w daily business. Jako doradca i coach ma dar wydobywania z ludzi i marek tego, co najlepsze i profilowania predyspozycji w professional top level skills. Jako trener i pedagog łatwo nawiązuje kontakt z grupą, umiejętnie, lekkostrawnie przekazuje nowoczesną wiedzę wykorzystując optymalnie czas szkolenia.
Kontakt: www.caclutch.pl
Jeśli potrzebujecie Państwo informacji, jak zredagować brief zapytaniowy i ile warto zapłacić za szkolenie, to ten artykuł jest właśnie dla Państwa.
Zacznij od briefu/zapytania ofertowego
Jeśli chcesz zlecić szkolenie poświęć czas na napisanie briefu lub zapytania W mojej karierze trenerskiej najczęściej dostaję brief jednozdaniowy, typu: Potrzebujemy jednodniowe szkolenie z marki dla ok. 15 osób w siedzibie naszej firmy lub: Chcemy zorganizować szkolenie sprzedażowe dla 20 osób. Prosimy o ofertę za trzy dni. Wysyłanie takich zapytań jest niepoważne!
Organizując szkolenie chcesz: albo rozwiązać konkretny problem, albo żeby uczestnicy nauczyli się czegoś nowego. W zapytaniu o szkolenie napisz koniecznie o impulsie na organizację szkolenia i o jego celu. W sytuacji gdy to inny pracownik Twojej firmy lub Twój przełożony jest inicjatorem szkolenia, przeprowadź z nim/nią wywiad. Dowiedz się dokładnie, jaki jest cel szkolenia, na co szczególnie zwrócić uwagę na szkoleniu.
Autorka: Trener, doradca i coach o ugruntowanym doświadczeniu w międzynarodowym środowisku. Z pasją pracuje w służbie marce, jej strategii, wizualizacji i sprzedaży. Prowadzi szkolenia praktyczne, generujące narzędzia o dużej przydatności i skuteczności w daily business. Jako doradca i coach ma dar wydobywania z ludzi i marek tego, co najlepsze i profilowania predyspozycji w professional top level skills. Jako trener i pedagog łatwo nawiązuje kontakt z grupą, umiejętnie, lekkostrawnie przekazuje nowoczesną wiedzę wykorzystując optymalnie czas szkolenia.
Kontakt: www.caclutch.pl
Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety. Zamów Gazetę PDF ![]() nr 3(95)2010 ![]() Zobacz więcej na temat: ca clutch | diensberg | dorota diensberg |