Bezpłatna konferencja z obszaru utrzymania klienta
ZAPROSZENIE
Z badania KerallaResearch wynika, że na polepszenie warunków funkcjonowania gospodarki w I kwartale 2011 roku liczyło zaledwie 18,5 proc. przedsiębiorców z sektora MSP. To o 2,2 pkt. proc. mniej, niż kwartał wcześniej i aż 16 pkt. proc. mniej licząc rok do roku. W obecnych uwarunkowaniach utrzymanie dotychczasowych klientów staje się jednym z głównych wyzwań stojących przed firmami.
Długotrwała współpraca z klientami jest dla każdej firmy ogromnie ważna, ponieważ to właśnie lojalni i zadowoleni klienci stanowią najlepszą rekomendację dla działalności przedsiębiorstwa. W obliczu niezwykle silnej konkurencji firmy muszą posiadać dużą wiedzę o rynku oraz swoich klientach. 18 maja (środa) w ramach projektu Akademia CRM odbędzie się Konferencja „Utrzymaj”, trzecia z cyklu „Zdobądź-Sprzedaj-Utrzymaj”, poświęcona procesowi utrzymania klienta. W formie case-ów zostaną przedstawione techniki jakich należy używać oraz narzędzia, które mogą wesprzeć proces pielęgnowania relacji z odbiorcami. To właśnie pierwsza transakcja jest niezwykle ważna, ponieważ od jakości obsługi zależy ponowna współpraca. Podczas spotkania nacisk zostanie położony na obsługę posprzedażową oraz programy lojalnościowe stanowiące przykład narzędzia dostępnego nie tylko dla dużych firm.
- „W rzeczywistości pozyskanie nowego klienta może być pięciokrotnie droższe niż utrzymanie istniejącego, dlatego celem Konferencji „Utrzymaj” jest przekazanie przedsiębiorcom praktycznej wiedzy z obszaru obsługi posprzedażowej. Podczas spotkania pokażemy w jaki sposób wdrożenie w firmie profesjonalnego systemu do obsługi klienta wpływa na efektywność pracy i wzrost zadowolenia klienta ” - komentuje Hubert Porębski, wiceprezes zarządu Microplan Polska
Konferencja skierowana jest do kadry zarządzającej działami sprzedaży, marketingu, obsługi klienta i serwisu. Udział w warsztatach dla zarejestrowanych uczestników jest bezpłatny.
Więcej informacji znajduje się na www.microplan.pl.
Patronat medialny nad projektem Akademia CRM objęli Gazeta MSP, Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, Capital24.tv, Erp-portal.pl, MagazynIT.pl, Erp-view.pl, Erp24.pl, Beconnected.pl.

Głównym celem stworzenia Akademii CRM jest budowa centrum kompetencji w zakresie strategii CRM oraz wsparcia narzędziowego w oparciu o dedykowane rozwiązania na platformie Microsoft Dynamics CRM. Podejmowane w ramach Akademii działania propagują CRM jako ideę, filozofię stawiającą klienta w centrum organizacji, a nie płaski system informatyczny. CRM to nie tylko system, ale przede wszystkim koncepcja biznesowa, dlatego głównym zadaniem Akademii jest wspieranie działów marketingu i sprzedaży poprzez organizację szkoleń twardych i miękkich, jak również pokazanie praktycznych zastosowań systemów CRM jako narzędzi wspierających działalność organizacji. Inicjatorem Akademii CRM jest firma Microplan Polska, partner firmy Microsoft.
Więcej informacji można znaleźć na www.akademiacrm.pl
Microplan Polska Sp. z o.o., wspiera firmy w procesie wdrażania zintegrowanych systemów do zarządzania przedsiębiorstwami klasy ERP i CRM.
Microplan Polska jest certyfikowanym partnerem Microsoft (status Gold Certyfied Partner) i specjalizuje się w dostarczaniu najwyższej klasy rozwiązań opartych na narzędziach Microsoft. Obecnie firma oferuje m.in. Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics CRM, produkty wertykalne z zakresu rozwiązań dla firm z branży produkcyjnej, handlowo-usługowej, deweloperskiej, hotelarskiej i energetycznej.
Misją firmy Microplan Polska jest integrowanie najnowszych technologii, tworzenie kompleksowych rozwiązań dla biznesu oraz wspieranie partnerów w ich drodze do sukcesu. Najważniejszym czynnikiem firmy Microplan Polska są ludzie. Młody, ambitny i wykwalifikowany zespół zorientowany na klienta dbający o wspólne budowanie nie tylko infrastruktury informatycznej, ale także strategii rozwoju przedsiębiorstwa. W podejściu do klienta najwyższą wartością jest partnerstwo i zaufanie.
Spółka jest częścią grupy kapitałowej Microplan, którą tworzy 5 firm współuczestniczących w realizowaniu projektów informatycznych na terenie całej Europy oraz USA. Grupa Microplan współpracuje z wieloma międzynarodowymi korporacjami i grupami kapitałowymi, obecnymi na rynku rozwiązań IT. Posiada swoje oddziały w Austrii, Polsce, na Węgrzech i Chorwacji. W grudniu 2009 roku Microplan Polska otworzył oddział w Chicago – ‘Microplan USA LLC’. Microplan zrealizował ponad 200 projektów wdrożeniowych.
Więcej informacji można znaleźć na www.microplan.pl
***
Dodatkowe informacje:
Hubert Porębski
Wiceprezes Zarządu
Microplan Polska Sp. z o.o.
tel. 605-828-883
mail:hubert.porebski@microplan.pl
Katarzyna Matuszewska-Jagiełło
Konsultant PR
Agencja JUSTA PR
tel .530-441-450
mail.: k.matuszewska@justapr.pl
- „W rzeczywistości pozyskanie nowego klienta może być pięciokrotnie droższe niż utrzymanie istniejącego, dlatego celem Konferencji „Utrzymaj” jest przekazanie przedsiębiorcom praktycznej wiedzy z obszaru obsługi posprzedażowej. Podczas spotkania pokażemy w jaki sposób wdrożenie w firmie profesjonalnego systemu do obsługi klienta wpływa na efektywność pracy i wzrost zadowolenia klienta ” - komentuje Hubert Porębski, wiceprezes zarządu Microplan Polska
Konferencja skierowana jest do kadry zarządzającej działami sprzedaży, marketingu, obsługi klienta i serwisu. Udział w warsztatach dla zarejestrowanych uczestników jest bezpłatny.
Więcej informacji znajduje się na www.microplan.pl.
Patronat medialny nad projektem Akademia CRM objęli Gazeta MSP, Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, Capital24.tv, Erp-portal.pl, MagazynIT.pl, Erp-view.pl, Erp24.pl, Beconnected.pl.

Głównym celem stworzenia Akademii CRM jest budowa centrum kompetencji w zakresie strategii CRM oraz wsparcia narzędziowego w oparciu o dedykowane rozwiązania na platformie Microsoft Dynamics CRM. Podejmowane w ramach Akademii działania propagują CRM jako ideę, filozofię stawiającą klienta w centrum organizacji, a nie płaski system informatyczny. CRM to nie tylko system, ale przede wszystkim koncepcja biznesowa, dlatego głównym zadaniem Akademii jest wspieranie działów marketingu i sprzedaży poprzez organizację szkoleń twardych i miękkich, jak również pokazanie praktycznych zastosowań systemów CRM jako narzędzi wspierających działalność organizacji. Inicjatorem Akademii CRM jest firma Microplan Polska, partner firmy Microsoft.
Więcej informacji można znaleźć na www.akademiacrm.pl
Microplan Polska Sp. z o.o., wspiera firmy w procesie wdrażania zintegrowanych systemów do zarządzania przedsiębiorstwami klasy ERP i CRM.
Microplan Polska jest certyfikowanym partnerem Microsoft (status Gold Certyfied Partner) i specjalizuje się w dostarczaniu najwyższej klasy rozwiązań opartych na narzędziach Microsoft. Obecnie firma oferuje m.in. Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics CRM, produkty wertykalne z zakresu rozwiązań dla firm z branży produkcyjnej, handlowo-usługowej, deweloperskiej, hotelarskiej i energetycznej.
Misją firmy Microplan Polska jest integrowanie najnowszych technologii, tworzenie kompleksowych rozwiązań dla biznesu oraz wspieranie partnerów w ich drodze do sukcesu. Najważniejszym czynnikiem firmy Microplan Polska są ludzie. Młody, ambitny i wykwalifikowany zespół zorientowany na klienta dbający o wspólne budowanie nie tylko infrastruktury informatycznej, ale także strategii rozwoju przedsiębiorstwa. W podejściu do klienta najwyższą wartością jest partnerstwo i zaufanie.
Spółka jest częścią grupy kapitałowej Microplan, którą tworzy 5 firm współuczestniczących w realizowaniu projektów informatycznych na terenie całej Europy oraz USA. Grupa Microplan współpracuje z wieloma międzynarodowymi korporacjami i grupami kapitałowymi, obecnymi na rynku rozwiązań IT. Posiada swoje oddziały w Austrii, Polsce, na Węgrzech i Chorwacji. W grudniu 2009 roku Microplan Polska otworzył oddział w Chicago – ‘Microplan USA LLC’. Microplan zrealizował ponad 200 projektów wdrożeniowych.
Więcej informacji można znaleźć na www.microplan.pl
***
Dodatkowe informacje:
Hubert Porębski
Wiceprezes Zarządu
Microplan Polska Sp. z o.o.
tel. 605-828-883
mail:hubert.porebski@microplan.pl
Katarzyna Matuszewska-Jagiełło
Konsultant PR
Agencja JUSTA PR
tel .530-441-450
mail.: k.matuszewska@justapr.pl
nr 5(109)2011 ![]() |