
Rozwój e-biznesu - wspieranie integracji systemów B2B
Działanie 8.2 Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B
B2B (Business to Business) to relacja usługowa i klasa systemów teleinformatycznych przeznaczonych do automatycznej komunikacji handlowej (wymiany danych) oraz koordynacji działań między przedsiębiorcami, stanowiące niezbędne ogniwo procesów biznesowych tych przedsiębiorców, dotyczące różnego rodzaju współpracy między tymi przedsiębiorcami, w tym również w modelu wirtualnego przedsiębiorstwa, z zastosowaniem e-usług(1). B2B stanowi powiązanie różnych procesów między firmą a partnerami, pośrednikami, dostawcami, dystrybutorami oraz punktami sprzedaży i świadczenia usług.
Należy pamiętać, że nie jest to bezpośrednie powiązanie między firmą a jej klientami. Chociaż to właśnie w celu ich wygodniejszej i łatwiejszej obsługi takie systemy są najczęściej tworzone. Systemy B2B to także najczęściej wymierna oszczędność czasu i pieniędzy dla firmy. Jednak ich implementacja w firmie często bywa droga i skomplikowana, szczególnie, gdy zostają połączone ze sobą systemy informatyczne oparte na innych technologiach, a firmy posiadają inne procedury organizacyjne. Sprawia to, że przedsiębiorstwa często rezygnują z wdrożenia. Aby zwiększyć liczbę firm, które zdecydują się na wsparcie swojej działalności w tej formie, a tym samym przyśpieszyć rozwój gospodarki elektronicznej w Polsce, stworzono działanie 8.2 Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B w ramach PO Innowacyjna Gospodarka, którego budżet na lata 2008-2013 wyniósł 460 mln Euro.
Wdrażanie elektronicznego biznesu typu B2B
Program dedykowany jest dla przedsięwzięć o charakterze zarówno technicznym (informatycznym), jak i organizacyjnym, które prowadzą do realizacji procesów biznesowych w formie elektronicznej, obejmujących trzy lub więcej firm. Przedsiębiorstwo biorące udział w programie powinno planować rozpoczęcie lub rozwój współpracy w oparciu o rozwiązanie elektroniczne (współpraca taka do tej pory musiała się odbywać, jednak mogła być prowadzona tylko z wykorzystaniem tradycyjnych form przekazu, tj. poczta i dokumentacja papierowa). Projekty tego typu polegają najczęściej na dostosowaniu własnych systemów informatycznych do systemów informatycznych przedsiębiorców, z którymi Wnioskodawca kooperuje, w celu umożliwienia automatyzacji wymiany informacji między systemami informatycznymi. Ideą przewodnią programu jest rozwój współpracy między przedsiębiorstwami i zwiększenie jej efektywności przez wykorzystanie w firmach najnowocześniejszych technologii informatyczno-komunikacyjnych (ICT). Program ma ułatwić przedsiębiorstwom mniej zaawansowanym technologicznie podejmowanie współpracy z bardziej zaawansowanymi technologicznie partnerami, a przez to skuteczniejsze konkurowanie z innymi firmami opierającymi swój biznes na technologiach ICT. Typowy projekt obejmuje integrację systemów informatycznych przedsiębiorstw lub wdrażanie nowych systemów mających na celu umożliwienie automatyzacji wymiany informacji między systemami informatycznymi współpracujących podmiotów.
O dofinansowanie w ramach działania 8.2 mogą ubiegać się mikroprzedsiębiorcy, mali lub średni przedsiębiorcy, którzy współpracują z co najmniej dwoma innymi przedsiębiorcami (mają zawarte umowy o współpracy) i planują współpracę biznesową w oparciu o rozwiązania elektroniczne. Wnioskodawca, podobnie jak w przypadku innych działań, musi mieć siedzibę terenie Polski.
Kwota wsparcia na projekt nie może być niższa niż 20 000 zł i jednocześnie nie może przekraczać 2 000 000 zł. Intensywność wsparcia jest zróżnicowana m.in. w zależności od statusu przedsiębiorcy, lokalizacji projektu i kategorii wydatków kwalifikowalnych.
Największy procent dofinansowania – 85 proc. można uzyskać na informowanie o udziale środków UE w realizacji projektu. Niestety w działaniu 8.2 możliwości projektu są ograniczone, ze względu na charakter projektu.
Zasadniczą część projektu powinna stanowić tzw. nowa inwestycja, czyli przede wszystkim zakup środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych. Można na nie dostać maksymalnie 70 proc. dofinansowania, jednak nie więcej niż przewiduje tzw. mapa pomocy regionalnej. Co oznacza, że poziom finansowania będzie zależny od wielkości firmy i województwa, gdzie projekt będzie realizowany. Podstawowe poziomy i wysokości wsparcia ujmuje tabela.
Tabela 1. Regiony kwalifikujące się do objęcia pomocą zgodnie z art. 87 ust. 3 lit. a) Traktatu WE do dnia 31.12.2013 r. tzw. mapa pomocy regionalnej

Podane w tabeli progi mogą być zwiększone o 10 punktów, jeśli firma jest średnim przedsiębiorstwem i o 20 punktów, jeśli jest małym lub mikroprzedsiębiorstwem.
50-proc. wsparcie można uzyskać na usługi doradcze i eksperckie, w tym usługi informatyczne, techniczne, wdrożeniowe, a także analizy przygotowawcze i inne niezbędne usługi doradcze, eksperckie zwłaszcza zakresie re-inżynierii procesów biznesowych, reorganizacji przedsiębiorstw, wydzielania zadań i inne usługi niezbędne do wdrożenia planowanego systemu.
Najmniej, bo jedynie 45 proc. zwrotu kosztów można uzyskać na szkolenia pracowników, przy czym należy pamiętać, że nie wszystkie szkolenia zostaną uznane za kwalifikowane. Po pierwsze możemy szkolić jedynie własnych pracowników, a po drugie muszą być to szkolenia specjalistyczne, które będą ściśle związane z wdrażanym systemem. Takie szkolenia nie mogą stanowić więcej niż 10 proc. wartości projektu.
Projekty składane w ramach działania nie mogą trwać dłużej niż 24 miesiące.
Ocena projektów jest wieloetapowa, najpierw sprawdzana jest jego zgodność z kryteriami formalnymi, np. czy wszystkie pola biznesplanu zostały wypełnione, następnie prowadzona jest ocena merytoryczna. W jej trakcie dokonywana jest zarówno ocena kryteriów obligatoryjnych, jak i fakultatywnych. Kryteria obligatoryjne oceniane są zerojedynkowo, co oznacza, ze wniosek musi spełnić je wszystkie, aby mógł uzyskać wsparcie. Wśród kryteriów fakultatywnych projekt nie musi spełniać wszystkich, jednak z tej części oceny musi zebrać minimum 40 punktów, aby mieć szansę na otrzymanie wsparcia. Jednak przekroczenie tego progu nie gwarantuje nam automatycznego przyznania dofinansowania, gdyż przy dużej ilości wniosków wyznaczany jest jeszcze tzw. próg minimalny finalnej liczby punktów, czyli najmniejsza liczba punktów gwarantująca objęcie dofinansowaniem. Projekty są punktowane według ich kolejności na liście rankingowej, aż do momentu wyczerpania alokacji na dany konkurs. Ostatni z nich wyznacza właśnie minimalną finalną liczbę punktów.
Warto zatem przeanalizować kryteria merytoryczne i sprawdzić, czy warto jest złożyć planowany projekt. Kryteria fakultatywne można uzyskać za:
1) współpracy wnioskodawcy z co najmniej jednym partnerem zagranicznym:
- 0 partnerów zagranicznych – 0 punktów;
- 1 partner zagraniczny – 11 punktów;
- 2 partnerów zagranicznych – 13 punktów;
- 3 lub więcej partnerów zagranicznych – 15 punktów.
2) implementację zaawansowanego podpisu elektronicznego lub Elektronicznej Wymiany Danych (w standardzie EDI lub równoważnym):
- brak implementacji zaawansowanego podpisu elektronicznego i Elektronicznej Wymiany Danych;
- 0 punktów;
- implementacja wyłącznie zaawansowanego podpisu elektronicznego – 4 punkty;
- implementacja wyłącznie Elektronicznej Wymiany Danych w standardzie – 12 punktów;
- jednoczesna implementacja zaawansowanego podpisu elektronicznego i Elektronicznej Wymiany Danych – 16 punktów.
3) umowy o współpracy załączone do wniosku (2 wybrane):
- współpraca trwa krócej niż rok – 0 punktów;
- współpraca trwa co najmniej rok, ale krócej niż 2 lata – 7 punktów;
- współpraca trwa co najmniej 2 lata, ale krócej niż 3 lata – 9 punktów;
- współpraca trwa co najmniej 3 lata – 11 punktów.
4) przedsiębiorcy współpracujący z Wnioskodawcą użytkują własne systemy informatyczne, które będą integrowane z systemem informatycznym i projekt zawiera szczegółowy opis tych systemów:
- warunek spełniony dla wszystkich współpracujących przedsiębiorców, wskazanych we wniosku – 15 punktów;
- warunek spełniony dla części (co najmniej 50 proc.) współpracujących przedsiębiorców, wskazanych we wniosku – 8 punktów;
- w pozostałych przypadkach – 0 punktów.
5) projekt wykazuje wysoką efektywność ekonomiczną. Kryterium to premiuje projekty, w których prosty zwrot z inwestycji nastąpi najpóźniej w ciągu 36 miesięcy (trzech lat) od zakończenia realizacji projektu, zaś najwyższą ocenę otrzymują projekty, w których prosty zwrot z inwestycji nastąpi nie później niż w ciągu ok. 15 miesięcy od zakończenia inwestycji. Efektywność ekonomiczna projektu wyliczana jest na podstawie współczynnika efektywności i mnożona przez 32 punkty. Co oznacza, że przy maksymalnym współczynniku wynoszącym 1 możemy uzyskać maksymalnie 32 punkty.
Najbliższy termin naboru na działanie to 03.10 do 28.10.2011 r. Ogłoszenie szczegółowych wytycznych na stronie PARP-u nastąpi 19 września br.
Przykładowy projekt, który uzyskał dofinansowanie w ramach działania
Właściciel serwisu internetowego z projektami domów
Opis firmy. Spółka ASP POLAND została założona w maju 2000 r. Od początku działalności pod marką EXTRADOM sprzedawała gotowe projekty domów jednorodzinnych. Od siedmiu lat w ramach programu „Buduj z PSB” ASP Poland wydaje dwa razy w roku katalog prezentujący 400 projektów domów i garaży. Katalog zawiera bogatą ofertę projektów domów, kredytów hipotecznych, materiałów budowlanych, z których powstanie dom i prezentuje różnorodne możliwości jego aranżacji. Dodatkowo w katalogu znajdują się porady prawne pomocne przy nabyciu działki, uzyskaniu zezwolenia na budowę oraz informacje niezbędne do załatwienia wszelkich formalności związanych z budową. Zatem w katalogu można znaleźć wszystko to, czego oczekuje osoba planująca budowę domu.
Opis inwestycji. Realizowany w ramach działania 8.2 POIG projekt obejmuję integrację portalu extradom.pl z systemami informatycznymi 27 biur architektonicznych przygotowujących projekty domów i z systemem hurtowni Grupy Polskich Składów Budowlanych. Innowacja produktowa (w skali kraju) wynika z unikalności rozwiązania – nie istnieje dedykowana platforma wymiany danych między portalem sprzedającym projekty domów a pracowniami architektonicznymi i hurtowniami budowlanymi. Innowacja procesowa jest innowacją w skali przedsiębiorstwa i wynika ze zmiany sposobu realizacji procesów wcześniej wykonywanych ręcznie, a po zrealizowaniu projektu w sposób zautomatyzowany. Rozwiązanie informatyczne doprowadzi do poprawy efektywności wymiany danych między Wnioskodawcą i Parterami przez zmniejszenie błędów popełnianych przez pracowników, zwiększenie szybkości, zmniejszenie pracochłonności. Zautomatyzowane zostaną następujące procesy biznesowe, które do tej pory były wykonywane ręcznie: proces umieszczania projektów domów na portalu Extradom i wymiany informacji z Pracowniami Architektonicznymi, proces wymiany danych z Polskimi Składami Budowlanymi (PSB), proces przesyłania najpopularniejszych projektów domów do hurtowni budowlanych i PSB. Serwis Extradom.pl będzie pierwszym na Polskim rynku tak kompleksowym serwisem dla osób budujących domy.
Sposób finansowania inwestycji. Inwestycja jest w 82,16 proc. finansowana ze środków uzyskanych w postaci dotacji z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Taki poziom inwestycji był możliwy, gdyż projekt realizowany jest według starych wytycznych, gdzie w koszty kwalifikowane możliwe było wpisanie wynagrodzeń (85 proc. poziom dofinansowania).
Źródło:
1. Wg Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego z dnia 13 sierpnia 2008 r. w sprawie udzielania przez Polską Agencję
Rozwoju Przedsiębiorczości pomocy finansowej na wspieranie tworzenia i rozwoju gospodarki elektronicznej w ramach
Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013
Wdrażanie elektronicznego biznesu typu B2B
Program dedykowany jest dla przedsięwzięć o charakterze zarówno technicznym (informatycznym), jak i organizacyjnym, które prowadzą do realizacji procesów biznesowych w formie elektronicznej, obejmujących trzy lub więcej firm. Przedsiębiorstwo biorące udział w programie powinno planować rozpoczęcie lub rozwój współpracy w oparciu o rozwiązanie elektroniczne (współpraca taka do tej pory musiała się odbywać, jednak mogła być prowadzona tylko z wykorzystaniem tradycyjnych form przekazu, tj. poczta i dokumentacja papierowa). Projekty tego typu polegają najczęściej na dostosowaniu własnych systemów informatycznych do systemów informatycznych przedsiębiorców, z którymi Wnioskodawca kooperuje, w celu umożliwienia automatyzacji wymiany informacji między systemami informatycznymi. Ideą przewodnią programu jest rozwój współpracy między przedsiębiorstwami i zwiększenie jej efektywności przez wykorzystanie w firmach najnowocześniejszych technologii informatyczno-komunikacyjnych (ICT). Program ma ułatwić przedsiębiorstwom mniej zaawansowanym technologicznie podejmowanie współpracy z bardziej zaawansowanymi technologicznie partnerami, a przez to skuteczniejsze konkurowanie z innymi firmami opierającymi swój biznes na technologiach ICT. Typowy projekt obejmuje integrację systemów informatycznych przedsiębiorstw lub wdrażanie nowych systemów mających na celu umożliwienie automatyzacji wymiany informacji między systemami informatycznymi współpracujących podmiotów.
O dofinansowanie w ramach działania 8.2 mogą ubiegać się mikroprzedsiębiorcy, mali lub średni przedsiębiorcy, którzy współpracują z co najmniej dwoma innymi przedsiębiorcami (mają zawarte umowy o współpracy) i planują współpracę biznesową w oparciu o rozwiązania elektroniczne. Wnioskodawca, podobnie jak w przypadku innych działań, musi mieć siedzibę terenie Polski.
Kwota wsparcia na projekt nie może być niższa niż 20 000 zł i jednocześnie nie może przekraczać 2 000 000 zł. Intensywność wsparcia jest zróżnicowana m.in. w zależności od statusu przedsiębiorcy, lokalizacji projektu i kategorii wydatków kwalifikowalnych.
Największy procent dofinansowania – 85 proc. można uzyskać na informowanie o udziale środków UE w realizacji projektu. Niestety w działaniu 8.2 możliwości projektu są ograniczone, ze względu na charakter projektu.
Zasadniczą część projektu powinna stanowić tzw. nowa inwestycja, czyli przede wszystkim zakup środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych. Można na nie dostać maksymalnie 70 proc. dofinansowania, jednak nie więcej niż przewiduje tzw. mapa pomocy regionalnej. Co oznacza, że poziom finansowania będzie zależny od wielkości firmy i województwa, gdzie projekt będzie realizowany. Podstawowe poziomy i wysokości wsparcia ujmuje tabela.
Tabela 1. Regiony kwalifikujące się do objęcia pomocą zgodnie z art. 87 ust. 3 lit. a) Traktatu WE do dnia 31.12.2013 r. tzw. mapa pomocy regionalnej

Podane w tabeli progi mogą być zwiększone o 10 punktów, jeśli firma jest średnim przedsiębiorstwem i o 20 punktów, jeśli jest małym lub mikroprzedsiębiorstwem.
50-proc. wsparcie można uzyskać na usługi doradcze i eksperckie, w tym usługi informatyczne, techniczne, wdrożeniowe, a także analizy przygotowawcze i inne niezbędne usługi doradcze, eksperckie zwłaszcza zakresie re-inżynierii procesów biznesowych, reorganizacji przedsiębiorstw, wydzielania zadań i inne usługi niezbędne do wdrożenia planowanego systemu.
Najmniej, bo jedynie 45 proc. zwrotu kosztów można uzyskać na szkolenia pracowników, przy czym należy pamiętać, że nie wszystkie szkolenia zostaną uznane za kwalifikowane. Po pierwsze możemy szkolić jedynie własnych pracowników, a po drugie muszą być to szkolenia specjalistyczne, które będą ściśle związane z wdrażanym systemem. Takie szkolenia nie mogą stanowić więcej niż 10 proc. wartości projektu.
Projekty składane w ramach działania nie mogą trwać dłużej niż 24 miesiące.
Ocena projektów jest wieloetapowa, najpierw sprawdzana jest jego zgodność z kryteriami formalnymi, np. czy wszystkie pola biznesplanu zostały wypełnione, następnie prowadzona jest ocena merytoryczna. W jej trakcie dokonywana jest zarówno ocena kryteriów obligatoryjnych, jak i fakultatywnych. Kryteria obligatoryjne oceniane są zerojedynkowo, co oznacza, ze wniosek musi spełnić je wszystkie, aby mógł uzyskać wsparcie. Wśród kryteriów fakultatywnych projekt nie musi spełniać wszystkich, jednak z tej części oceny musi zebrać minimum 40 punktów, aby mieć szansę na otrzymanie wsparcia. Jednak przekroczenie tego progu nie gwarantuje nam automatycznego przyznania dofinansowania, gdyż przy dużej ilości wniosków wyznaczany jest jeszcze tzw. próg minimalny finalnej liczby punktów, czyli najmniejsza liczba punktów gwarantująca objęcie dofinansowaniem. Projekty są punktowane według ich kolejności na liście rankingowej, aż do momentu wyczerpania alokacji na dany konkurs. Ostatni z nich wyznacza właśnie minimalną finalną liczbę punktów.
Warto zatem przeanalizować kryteria merytoryczne i sprawdzić, czy warto jest złożyć planowany projekt. Kryteria fakultatywne można uzyskać za:
1) współpracy wnioskodawcy z co najmniej jednym partnerem zagranicznym:
- 0 partnerów zagranicznych – 0 punktów;
- 1 partner zagraniczny – 11 punktów;
- 2 partnerów zagranicznych – 13 punktów;
- 3 lub więcej partnerów zagranicznych – 15 punktów.
2) implementację zaawansowanego podpisu elektronicznego lub Elektronicznej Wymiany Danych (w standardzie EDI lub równoważnym):
- brak implementacji zaawansowanego podpisu elektronicznego i Elektronicznej Wymiany Danych;
- 0 punktów;
- implementacja wyłącznie zaawansowanego podpisu elektronicznego – 4 punkty;
- implementacja wyłącznie Elektronicznej Wymiany Danych w standardzie – 12 punktów;
- jednoczesna implementacja zaawansowanego podpisu elektronicznego i Elektronicznej Wymiany Danych – 16 punktów.
3) umowy o współpracy załączone do wniosku (2 wybrane):
- współpraca trwa krócej niż rok – 0 punktów;
- współpraca trwa co najmniej rok, ale krócej niż 2 lata – 7 punktów;
- współpraca trwa co najmniej 2 lata, ale krócej niż 3 lata – 9 punktów;
- współpraca trwa co najmniej 3 lata – 11 punktów.
4) przedsiębiorcy współpracujący z Wnioskodawcą użytkują własne systemy informatyczne, które będą integrowane z systemem informatycznym i projekt zawiera szczegółowy opis tych systemów:
- warunek spełniony dla wszystkich współpracujących przedsiębiorców, wskazanych we wniosku – 15 punktów;
- warunek spełniony dla części (co najmniej 50 proc.) współpracujących przedsiębiorców, wskazanych we wniosku – 8 punktów;
- w pozostałych przypadkach – 0 punktów.
5) projekt wykazuje wysoką efektywność ekonomiczną. Kryterium to premiuje projekty, w których prosty zwrot z inwestycji nastąpi najpóźniej w ciągu 36 miesięcy (trzech lat) od zakończenia realizacji projektu, zaś najwyższą ocenę otrzymują projekty, w których prosty zwrot z inwestycji nastąpi nie później niż w ciągu ok. 15 miesięcy od zakończenia inwestycji. Efektywność ekonomiczna projektu wyliczana jest na podstawie współczynnika efektywności i mnożona przez 32 punkty. Co oznacza, że przy maksymalnym współczynniku wynoszącym 1 możemy uzyskać maksymalnie 32 punkty.
Najbliższy termin naboru na działanie to 03.10 do 28.10.2011 r. Ogłoszenie szczegółowych wytycznych na stronie PARP-u nastąpi 19 września br.
Przykładowy projekt, który uzyskał dofinansowanie w ramach działania
Właściciel serwisu internetowego z projektami domów
Opis firmy. Spółka ASP POLAND została założona w maju 2000 r. Od początku działalności pod marką EXTRADOM sprzedawała gotowe projekty domów jednorodzinnych. Od siedmiu lat w ramach programu „Buduj z PSB” ASP Poland wydaje dwa razy w roku katalog prezentujący 400 projektów domów i garaży. Katalog zawiera bogatą ofertę projektów domów, kredytów hipotecznych, materiałów budowlanych, z których powstanie dom i prezentuje różnorodne możliwości jego aranżacji. Dodatkowo w katalogu znajdują się porady prawne pomocne przy nabyciu działki, uzyskaniu zezwolenia na budowę oraz informacje niezbędne do załatwienia wszelkich formalności związanych z budową. Zatem w katalogu można znaleźć wszystko to, czego oczekuje osoba planująca budowę domu.
Opis inwestycji. Realizowany w ramach działania 8.2 POIG projekt obejmuję integrację portalu extradom.pl z systemami informatycznymi 27 biur architektonicznych przygotowujących projekty domów i z systemem hurtowni Grupy Polskich Składów Budowlanych. Innowacja produktowa (w skali kraju) wynika z unikalności rozwiązania – nie istnieje dedykowana platforma wymiany danych między portalem sprzedającym projekty domów a pracowniami architektonicznymi i hurtowniami budowlanymi. Innowacja procesowa jest innowacją w skali przedsiębiorstwa i wynika ze zmiany sposobu realizacji procesów wcześniej wykonywanych ręcznie, a po zrealizowaniu projektu w sposób zautomatyzowany. Rozwiązanie informatyczne doprowadzi do poprawy efektywności wymiany danych między Wnioskodawcą i Parterami przez zmniejszenie błędów popełnianych przez pracowników, zwiększenie szybkości, zmniejszenie pracochłonności. Zautomatyzowane zostaną następujące procesy biznesowe, które do tej pory były wykonywane ręcznie: proces umieszczania projektów domów na portalu Extradom i wymiany informacji z Pracowniami Architektonicznymi, proces wymiany danych z Polskimi Składami Budowlanymi (PSB), proces przesyłania najpopularniejszych projektów domów do hurtowni budowlanych i PSB. Serwis Extradom.pl będzie pierwszym na Polskim rynku tak kompleksowym serwisem dla osób budujących domy.
Sposób finansowania inwestycji. Inwestycja jest w 82,16 proc. finansowana ze środków uzyskanych w postaci dotacji z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Taki poziom inwestycji był możliwy, gdyż projekt realizowany jest według starych wytycznych, gdzie w koszty kwalifikowane możliwe było wpisanie wynagrodzeń (85 proc. poziom dofinansowania).
Źródło:
1. Wg Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego z dnia 13 sierpnia 2008 r. w sprawie udzielania przez Polską Agencję
Rozwoju Przedsiębiorczości pomocy finansowej na wspieranie tworzenia i rozwoju gospodarki elektronicznej w ramach
Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013
nr 7(111)2011 ![]() |