Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Wszystkie artykuły >> Marketing partyzancki w mediach społecznościowych: 126 narzędzi w walce o pozycję w Internecie >>

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych: 126 narzędzi w walce o pozycję w Internecie

Oficyna a Wolters Kluwer business pocela:

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych
126 narzędzi w walce o pozycję w Internecie

Jay Conrad Levinson
Shane Gibson



Oficyna a Wolters Kluwer business

Umocnij swoją pozycję w sieci – zostań partyzantem. I to już? Ot, takie proste. Na papierze wszystko jest jasne, nieskomplikowane, a efekty piorunujące.
Ale tak jak marketing partyzancki wykorzystuje niekonwencjonalne środki do osiągania celów – zamiast na budżecie, opiera się na kreatywności, innowacyjności, społeczności oraz relacjach – tak ta książka dla poszukiwaczy nowych wyzwań w marketingu może okazać się zjawiskowa – w przystępny sposób prezentuje bowiem strategię partyzancką.
Nie da się żyć bez społeczności (i poza nią), także tej wirtualnej, a może i przede wszystkim. Istnienie w Sieci wydaje się być takie proste, w czym zatem tkwi problem wielu firm, które w żaden sposób nie mogą lub nie potrafią zaistnieć w świadomości społecznej swoich klientów? Ponadto wiele działów marketingu już na starcie rezygnuje z wrażania marketingu w mediach społecznościowych, bo nie wiedzą, jak się do tego zabrać.
Tymczasem odpowiedzi warto poszukać w książce Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. Dogoń rynek i zdobądź dominującą pozycję. Wykorzystuj media społecznościowe w swojej działalności i zdobywaniu celów.


nr 11(115)2011


zamów koszyk

Zobacz więcej na temat: marketing partyzancki | wolters kluwer

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum