
Wirtualnie i tanio
Raport mobilny przedsiębiorca: Wirtualne contact center
Znane rozwiązania technologiczne takie jak systemy CRM, Call i Contact Center często oceniane są jako zbyt kosztowne i dedykowane tylko dużym firmom. Tymczasem rozwój Internetu, a w jego konsekwencji usług telekomunikacyjnych w oparciu o technologię VoIP, zapowiada rewolucyjne zmiany w komunikowaniu. Główne zalety takich rozwiązań to mobilność, szeroka funkcjonalność, niski koszt uruchomienia i możliwość czasowego korzystania na zasadzie dzierżawy.
Użytkownik Wirtualnego Contact Center (WCC) uzyskuje możliwość uruchomienia w pełni funkcjonalnego stanowiska call center w dowolnej lokalizacji, bez konieczności inwestowania w skomplikowane i kosztowne systemy telekomunikacyjne oraz call center, gdzie koszt utworzenia jednego stanowiska jest szacowany na kilka tysięcy euro (w zależności od stopnia zaawansowania aplikacji i systemów). Dla porównania, koszt dzierżawy stanowiska WCC to kilkaset złotych miesięcznie. Tu wystarczy jedynie komputer klasy PC oraz stałe łącze do Internetu. Pamiętajmy, że ruch telefoniczny generowany jest po łączach VoIP-owych, dlatego użytkownik ponosi bardzo niskie koszty.
Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety. Zamów Gazetę PDF ![]() nr 7(52)2006 ![]() |