Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Wszystkie artykuły >> Markowa alternatywa dla biznesu >>

Markowa alternatywa dla biznesu

... kontra ZAMIENNIK

W dobie cięcia wydatków i ograniczania kosztów wiele firm poszukuje ekonomicznych rozwiązań. Wbrew pozorom naprawdę sporo można zaoszczędzić na drukowaniu. Zwłaszcza w biurach, gdzie drukarki pracują często. Najprostszy sposób to zmiana tonera lub atramentu na jakościową alternatywę. Celowo podkreślam słowo „jakościową”, bo kupienie najtańszego zamiennika niekoniecznie wiąże się ze sporymi oszczędnościami.


Kamila Yamasaki
Prezes Black Point SA
Chcąc obniżać koszty druku w firmie wybierajmy produkty pewne – od polskich producentów, firm od lat obecnych na rynku, sprawdzonych i renomowanych, których produkty są bezpieczne w użytkowaniu, mają gwarancję producenta i nie naruszają praw patentowych. Unikajmy tuszy i tonerów wytwarzanych na Dalekim Wschodzie, które nie zawsze są stabilne jakościowo, a zdarza się, że naruszają prawa patentowe producentów sprzętu.
Markowy alternatywny produkt z wyższej półki, pozostając wciąż tańszym od produktów producenta sprzętu, pozwala wydrukować więcej mniejszym kosztem. Takim optymalnym rozwiązaniem dla biura jest linia monochromatycznych tonerów Black Point Super Plus. To ponad 80 tonerów do najpopularniejszych na rynku drukarek, które gwarantują obniżenie kosztów eksploatacji o ponad 50 proc. w porównaniu z materiałami producenta sprzętu. To możliwe dzięki zwiększonej średnio o 25 proc. wydajności i niższej – średnio o 30 proc. –  cenie. W praktyce oznacza to dla użytkownika nawet co drugą stronę gratis. Jeśli dodamy do tego wysoką jakość potwierdzoną restrykcyjnymi testami, otrzymamy produkt idealny. Przykład: nasza ostatnia rynkowa premiera – toner Black Point Super Plus LBPPX3140 do drukarek Xerox 3140, który pozwala wydrukować o 1000 stron więcej od materiału producenta sprzętu, a każda strona kosztuje o połowę mniej, czyli 5 gr zamiast 10 gr. Oszczędzać można również na druku kolorowym. Przykład: popularny zestaw tonerów LCBPHCP1525CMYK do drukarek HP, który gwarantuje użytkownikowi 30 proc. większą opłacalność, co oznacza, że za każdą stronę płacimy aż o 7 groszy mniej niż z OEM. Jeśli przeliczymy to na roczne wydatki na eksploatację, to otrzymamy zysk liczony w tysiącach złotych.
W przypadku producenta, jakim jest Black Point, nie trzeba martwić się o jakość i stabilność. Nasze produkty powstają w Polsce w oparciu o rygorystyczne normy ISO, co gwarantuje komfort i bezpieczeństwo użytkowania. Black Point posiada najszerszy na rynku pakiet certyfikatów ISO: 9001:2008, 14001:2004 i PN-N 18001:2004, obejmujący swym zakresem procesy projektowania, produkcji, testowania i dystrybucji kartridży. To oznacza, że wszystkie kluczowe dla jakości i stabilności produktu procesy są zestandaryzowane i objęte nadzorem jednostki certyfikującej.
Jakościowa alternatywa to także mnóstwo korzyści okołoproduktowych. Jedną z najważniejszych jest najszersza gwarancja na rynku, obejmująca zarówno produkt i to do czasu wyczerpania się środka barwiącego, jak i sprzęt, w którym jest używany. O ich jakości i niezawodności może przekonać się każda firma, korzystając z programu „Toner na próbę”, pozwalającego na bezpłatne przetestowanie naszych produktów. Warto zaznaczyć, że zgodnie z prawem stosowanie alternatywnych produktów do druku nie znosi gwarancji producenta na sprzęt, w którym są użytkowane.
Dzięki współpracy z wieloma partnerami handlowymi i szerokim kanałom dystrybucji produkty Black Point są szeroko dostępne w Polsce i za granicą. Można nas znaleźć w największych sieciach elektromarketów, popularnych sklepach komputerowych i specjalistycznych, marketach, sklepach typu cash&carry i internetowych. Do firm docieramy także za pośrednictwem biuroserwisów wyspecjalizowanych w obsłudze tego sektora rynku.


nr 7(123)2012


zamów koszyk

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum