Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Wszystkie artykuły >> Outsourcing sił sprzedaży >>

Outsourcing sił sprzedaży

Rynek outsourcingowy w Polsce

Rynek outsourcingu sił sprzedaży rozwija się w Polsce od wielu lat. Jak wiele jest różnych określeń usługi – leasing sales force czy zewnętrzne zarządzanie siłami sprzedaży – tak dużo powstało definicji opisujących zakres obowiązków dostawcy sales force. Najczęstszym błędem jest stawianie outsourcingu sił sprzedaży na równi z tzw. leasingiem pracowniczym.

Choć wywodzące się z tego samego założenia – optymalizacji procesów i ograniczenia kosztów – są to zupełnie odmienne formy współpracy. Wynikiem takich poglądów jest ciągłe wrzucanie do jednej szuflady agencji pracy czasowej oraz firm zajmujących się zewnętrznym zarządzaniem siłami sprzedaży.

Oddaj się w dobre ręce

Wielu menedżerów nadal myli dostawców sales force z firmami wspierającymi jedynie sezonową sprzedaż – zatrudniającymi młodych, niedoświadczonych ludzi – co skutkuje nieufnym podejściem do propozycji firm oferujących outsourcing sił sprzedaży. Warto więc zadać pytanie – co faktycznie różni usługę outsourcingu zespołu sprzedawców od zwykłego leasingu pracowniczego?

Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety.

Zamów Gazetę PDF koszyk



nr 6(51)2006


zamów koszyk

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum