Outsourcing sił sprzedaży
Rynek outsourcingowy w Polsce
Choć wywodzące się z tego samego założenia – optymalizacji procesów i ograniczenia kosztów – są to zupełnie odmienne formy współpracy. Wynikiem takich poglądów jest ciągłe wrzucanie do jednej szuflady agencji pracy czasowej oraz firm zajmujących się zewnętrznym zarządzaniem siłami sprzedaży.
Oddaj się w dobre ręce
Wielu menedżerów nadal myli dostawców sales force z firmami wspierającymi jedynie sezonową sprzedaż – zatrudniającymi młodych, niedoświadczonych ludzi – co skutkuje nieufnym podejściem do propozycji firm oferujących outsourcing sił sprzedaży. Warto więc zadać pytanie – co faktycznie różni usługę outsourcingu zespołu sprzedawców od zwykłego leasingu pracowniczego?
Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety. Zamów Gazetę PDF ![]() nr 6(51)2006 ![]() |