
Skuteczny emailing
Komunikacja z klientami przedsiębiorstwa
Zmiana charakteru komunikacji bezpośredniej podyktowana jest koniecznością dostosowania się do współczesnych realiów technologicznych. Marketing bezpośredni on-line rośnie w siłę, o czym świadczą setki e-maili szturmujących codziennie skrzynki pocztowe.
Głównymi czynnikami decydującymi o rosnącym zainteresowaniu tą forma kontaktu – także wśród firm z sektora B2B są: niski koszt, wysoka, wprost mierzalna efektywność oraz szerokie spektrum możliwości wykorzystania. E-mail – podstawa marketingu on-line, to elastyczny kanał komunikacji z obecnym i potencjalnym klientem, partnerem i kooperantem biznesowym. W zasadzie nie ma innego, równie ergonomicznego narzędzia marketingowego pozwalającego na realizację rozmaitych inicjatyw marketingowych i sprzedażowych.
Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety. Zamów Gazetę PDF ![]() nr 6(51)2006 ![]() |