Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Wszystkie artykuły >> Nie pozostawaj w tyle >>

Nie pozostawaj w tyle

Marketing mobilny w służbie przedsiębiorcy

Dla osoby, która prowadzi firmę nie ma nic cenniejszego niż czas, którego i tak zawsze jest za mało. Przedsiębiorcy poszukują więc rozwiązań z zakresu komunikacji, które pozwolą im być na bieżąco ze wszelkimi informacjami, pozwolą mieć ciągły kontakt ze swoimi pracownikami i kontrahentami.
Ważnym elementem prowadzonej działalności gospodarczej jest utrzymywanie stałych, pozytywnych relacji ze swoimi kontrahentami. Narzędziami, które przedsiębiorcy z całą pewnością mogą wykorzystywać są programy lojalnościowe oparte na marketingu mobilnym. Kontrahent korzystając z SMS-ów rejestruje swoje zakupy, gromadząc w ten sposób punkty w programie. Te z kolei, w zależności od ich liczby, stanowią później podstawę wymiany na konkretne nagrody, oferowane w ramach programu lojalnościowego. Krótka wiadomość SMS eliminuje nie tylko koszty związane z produkcją kart członkowskich, ale także ogranicza czas jaki członek programu musi poświęcić na wypełnianie np. formularzy zgłoszeniowych. W jednej chwili taka osoba staje się członkiem programu lojalnościowego, a firma otrzymuje jego dane kontaktowe, które mogą być pomocne przy okazji innych działań z wykorzystaniem narzędzi marketingu mobilnego.

 

Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety.

Zamów Gazetę PDF koszyk



nr 5(50)2006


zamów koszyk

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum