Najlepsze kombi na rynku
Baba za kierownicą... Hondy Civic Tourer 1.8 Sport
Honda to auto, które szczególnie polubili ludzie młodzi. Na polskich drogach nie brakuje szczególnie Civiców, często mocno stuningowanych, podrasowanych. Każdy kierowca prędzej czy później jednak dorasta, a jego potrzeby i oczekiwania względem auta się zmieniają.
Nie muszą jednak rezygnować ze swej młodzieńczej miłości, tylko przesiąść się do nowej Hondy Civic Tourer.
Civic Tourer ma trzy mocne zalety. Po pierwsze, sylwetka – owoczesna, wręcz futurystyczna bryła, mimo że kombi. Po drugie, przestronność i ładowność – nawet nie wyobrażacie sobie, jak dużo to auto pomieści. Po trzecie, osiągi – to przecież Civic.
Romans z Tourerem zacznijmy od podglądania
Projektanci zachowali charakterystyczny, niski przód i mocne tłoczenia na bokach; auto wygląda bardzo designersko, sportowo i dynamicznie. Bez wątpienia to perełka wśród kombi na rynku. Zyska tym samym wielu zwolenników wśród kierowców, którzy muszą mieć aktualnie auto komfortowe, ale nie mogą zapomnieć o szaleństwach młodości.

Wnętrze jest bardziej stonowane, niż możnaby się spodziewać po futurystycznej sylwetce. Wręcz jest eleganckie i poukładane. W centralnej części deski rozdzielczej umieszczono wyświetlacz i-MID, który pokazuje m.in. prędkość, zużycie paliwa, a także informacje dotyczące multimediów. Elementy sterujące multimediami i systemami wspomagającymi ulokowano z kolei w kierownicy. Civic jest tym samym bardzo ergonomiczny i wygodny w prowadzeniu.

Jak już wspomniałam o komforcie...
Civic Tourer to mistrz przestrzeni – auto oferuje największy w swojej klasie bagażnik o pojemności 624 litrów. Dodatkowo, projektanci ukryli 117-litrowy schowek pod podłogą. Dostęp do przestrzeni bagażowej jest ułatwiony za sprawą obniżonego progu załadunkowego. Po złożeniu tylnych foteli uzyskamy 1668 litrów przestrzeni.
Wnętrze jest bardzo przestronne i wygodne. Każdy pasażer cieszy się swoją przestrzenią, a także organizacją otoczenia.

A w trasie
Pod maską Civic Tourer kryje benzynowy silnik o pojemności 1.8 l (i-VTEC). Auto nawet przy niskich obrotach „ma kopa”. Przy szybkiej jeździe musimy jednak nieco podkręcić decybele w radiu. Spalanie natomiast wcale nie będzie wyższe. Tourer pali ok. 6,3 l/100 km. Chcąc natomiast zaoszczędzić paliwo, warto skorzystać z trybu ECON.
Civic jest bardzo zwrotny, świetnie trzyma się drogi i słucha kierowcy.
Civic Tourer ma trzy mocne zalety. Po pierwsze, sylwetka – owoczesna, wręcz futurystyczna bryła, mimo że kombi. Po drugie, przestronność i ładowność – nawet nie wyobrażacie sobie, jak dużo to auto pomieści. Po trzecie, osiągi – to przecież Civic.
Romans z Tourerem zacznijmy od podglądania
Projektanci zachowali charakterystyczny, niski przód i mocne tłoczenia na bokach; auto wygląda bardzo designersko, sportowo i dynamicznie. Bez wątpienia to perełka wśród kombi na rynku. Zyska tym samym wielu zwolenników wśród kierowców, którzy muszą mieć aktualnie auto komfortowe, ale nie mogą zapomnieć o szaleństwach młodości.

Wnętrze jest bardziej stonowane, niż możnaby się spodziewać po futurystycznej sylwetce. Wręcz jest eleganckie i poukładane. W centralnej części deski rozdzielczej umieszczono wyświetlacz i-MID, który pokazuje m.in. prędkość, zużycie paliwa, a także informacje dotyczące multimediów. Elementy sterujące multimediami i systemami wspomagającymi ulokowano z kolei w kierownicy. Civic jest tym samym bardzo ergonomiczny i wygodny w prowadzeniu.

Jak już wspomniałam o komforcie...
Civic Tourer to mistrz przestrzeni – auto oferuje największy w swojej klasie bagażnik o pojemności 624 litrów. Dodatkowo, projektanci ukryli 117-litrowy schowek pod podłogą. Dostęp do przestrzeni bagażowej jest ułatwiony za sprawą obniżonego progu załadunkowego. Po złożeniu tylnych foteli uzyskamy 1668 litrów przestrzeni.
Wnętrze jest bardzo przestronne i wygodne. Każdy pasażer cieszy się swoją przestrzenią, a także organizacją otoczenia.

A w trasie
Pod maską Civic Tourer kryje benzynowy silnik o pojemności 1.8 l (i-VTEC). Auto nawet przy niskich obrotach „ma kopa”. Przy szybkiej jeździe musimy jednak nieco podkręcić decybele w radiu. Spalanie natomiast wcale nie będzie wyższe. Tourer pali ok. 6,3 l/100 km. Chcąc natomiast zaoszczędzić paliwo, warto skorzystać z trybu ECON.
Civic jest bardzo zwrotny, świetnie trzyma się drogi i słucha kierowcy.
nr 10(146)2014 ![]() Zobacz więcej na temat: honda |