Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Wszystkie artykuły >> Klasyczny sedan o cechach limuzyny >>

Klasyczny sedan o cechach limuzyny

Baba za kierownicą... Volkswagena Jetta

Volkswageny są doskonałe. Teza śmiała, ale dużo w niej prawdy. Czego by nie myśleć o niemieckim koncernie, jedno trzeba mu przyznać - konsekwentnie projektuje auta eleganckie, nowoczesne i bardzo wygodne. Kompaktowa Jetta to świetna propozycja zarówno dla rodziny, jak i do firmy.

Volkswageny są doskonałe. Teza śmiała, ale dużo w niej prawdy. Czego by nie myśleć o niemieckim koncernie, jedno trzeba mu przyznać - konsekwentnie projektuje auta eleganckie, nowoczesne i bardzo wygodne. Kompaktowa Jetta szóstej generacji to świetna propozycja zarówno dla rodziny, jak też do firmy.   Linię nadwozia Jetty po liftingu w 2014 roku upodobniono do pozostałych modeli Volkswagena. Nabrała elegancji, klasy, nowoczesności. Wnętrze także bardzo volkswagenowskie - klasyczne, skromne, ale bardzo uporządkowane i intuicyjne.   Limuzyna, a design sedana   Auto powinno jeździć - nie musi przecież wyglądać. Czyżby? Owszem, przyjemnie jest prowadzić auto, które wyróżnia się wpośród innych uczestników drogi. Nie ma to jednak znaczenia podczas jazdy. Volkswageny zdają się nie ścigać z konkurencją o miano ultra unowocześnionych konstrukcji, za to niezmiennie tworzą auta zgrabne, klasyczne, eleganckie, a jednocześnie nowoczesne.     Testowana Jetta może swobodnie konkurować z limuzyną Passata, a także innymi markami z segmentu. Sylwetka jest harmonijna i proporcjonalna, a przy tym usportowiona. Nie ma co prawda fajerwerków, ani udziwnień, ale w przypadku Volkswagena nie musi ich być. Jetta wygrywa właśnie prostotą i elegancją.     Sylwetkę charakteryzują dynamiczne linie boczne, duże koła i halogenowe reflektory główne. Opcjonalnie Jettę można wyposażyć w reflektory bi-ksenonowe ze światłami do jazdy dziennej w technologii LED, co prócz bezpieczeństwa, doda autu nowoczesności.   Bogate a skromne wnętrze   Uwielbiam wnętrza Volkswagena. Nie udziwnione, nie przesadzone, za to skromne, eleganckie, czyste w formie i bardzo intuicyjne.     Perfekcyjnie zorganizowany, ergonomiczny kokpit znamy z innych modeli Volkswagena. Zegary w tubach nawiązują do sportowego stylu. Wyloty powietrza, przełączniki i pokrętła ozdobione są jedynie chromowanymi obudowami. Luksusu i elegancji dodają skórzane elementy, jak uchwyty na dźwigni zmiany biegów i hamulcu ręcznym, czy kierownicy.     Przestrzeni w Jetcie jest wystarczająco dużo dla czterech osób z niemałym bagażem. Bagażnik pomieści 510 litrów. Przestrzeń ładunkową można powiększyć po całkowitym rozłożeniu tylnej kanapy i złożeniu środkowego podłokietnika.   W drodze     Jazda Jettą jest bardzo komfortowa. Zawieszenie pozwala łagodnie pokonywać nierówności i dziury w drodze. Długa podróż Jettą będzie wygodna i komfortowa.   Testowana Jetta miała pod maską dwulitrowy turbodiesel o mocy 150 KM. Jetta z tym silnikiem rozpędza auto do setki w niecałe 9 sekund. Spalanie nawet przy ostrej jeździe nie przekroczy 6,5 l/100 km.   Wnętrze jest przestronne, zatem nawet więksi pasażerowie będą mieć sporo miejsca na nogi i ponad głową.   Podsumowując   Volkswagen to gwarancja elegancji i klasy. Jetta to gwarancja jakości, elegancji, przyjemności z jazdy i niezawodności ale za niższą cenę niż Passat. Jettę możemy mieć już bowiem od 71 390,00 zł. Za wersję z mocniejszą jednostką przyjdzie nam jednak zapłacić ponad 90 tys. zł.
| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum