Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Wszystkie artykuły >> Zrób to sam albo zleć specjalistom >>

Zrób to sam albo zleć specjalistom

Historia specjalizacji w biznesie, czyli ...

Mówiąc o specjalizacji w biznesie, należy pamiętać, że jest się ekspertem w danej dziedzinie – np. zarządzania, finansów czy rachunkowości. Posiada się wiedzę i doświadczenie, które gwarantują bezpieczeństwo i wysoką jakość realizowanych projektów.

Od wielkości podmiotu, przedmiotu działalności, wiedzy i praktyki zależy, czy zrobię to sam czy też zlecę specjalistom. Równie łatwo można być liderem swojego biznesu korzystając z usług doradczych czy outsourcingu (partnerzy biznesowi). Zarówno klient, jak również partner biznesowy skupia się jak najlepiej na swoim przedsięwzięciu.

Ocena sytuacji marketingowej

Jedną z usług doradczych, z których korzystają klienci, jest plan marketingowy. Warto wiedzieć, do czego ten plan ma być potrzebny. Głównym zadaniem bowiem jest dotarcie do potencjalnych klientów, zachęcenie ich do skorzystania z danego typu usługi, zaspokojenie ich oczekiwań oraz zagwarantowanie powrotu klientów do naszej firmy.

Ocena sytuacji marketingowej to krótki opis zamierzonego przedsięwzięcia, rodzaj oferowanej usługi, sposób realizacji założonych celów i prognozy sprzedażowe. Usługę kierujemy do określonego rynku docelowego – tzn. charakterystyka odbiorców usługi oraz ich segmentacja. Ocena wielkości grupy docelowej pomoże wytyczyć kierunki rozwoju określonego pakietu usług.

Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety.

Zamów Gazetę PDF koszyk



nr 12(69)2007


zamów koszyk

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum