Sztuczna inteligencja w organizacji. Innowacje biznesowe w praktyce
Jeżeli AI, czyli popularna sztuczna inteligencja, jest odpowiednio wprowadzana i wdrażana, może stanowić katalizator rozwoju przedsiębiorstwa. Może ona wspierać rozwój zespołu, wyręczając go w monotonnych zadaniach i umożliwiając skupienie się na wyzwaniach wymagających większej kreatywności.
Ryszard Ćwiertniak dzieli się w książce opracowanym przez siebie modelem systemu zarządzania, umożliwiającym ustalenie obszarów sterowania innowacjami procesu biznesowego, a więc rozpoznanie i hierarchizację funkcji oraz określenie sekwencji czynności we wprowadzaniu sztucznej inteligencji do organizacji.
Autor kieruje publikację do osób, które pracują nad projektami procesów biznesowych, do ekspertów doradzających firmom w zakresie zarządzania innowacjami i wprowadzania zmian, a także do studiujących zarządzanie projektami, jakością, innowacjami i projektami. Skorzystają z niej również właściciele firm, którzy chcą wprowadzać nowości w swoich organizacjach i szukają narzędzi do ich skutecznego wdrażania.
Sztuczna inteligencja w organizacji. Innowacje biznesowe w praktyce
Ryszard Ćwiertniak
Onepress