Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Wszystkie artykuły >> 9 edycja Konferencji Lunch z e-commerce >>

9 edycja Konferencji Lunch z e-commerce

5 września 2025 r.

Agencja e-marketingu i e-commerce Ideo Force zaprasza na 9. edycję Konferencji Lunch z e-commerce, która jest organizowana pod hasłem "TRUST Edition". Wydarzenie odbędzie się już 5 września w Warszawie.

TRUST Edition

Nie da się go kupić, ale samo w sobie jest walutą…zaufanie, bo o nim mowa, jest bardzo ważnym czynnikiem, wpływającym na decyzje zakupowe konsumentów w e-commerce. Zarówno jego poziom, jak i sposób budowania wpływa na sprzedaż, dlatego praca nad nim powinna być jednym z fundamentów działań związanych z jej rozwojem.

Jak więc budować zaufanie w sklepach internetowych? To m.in. tego będzie można dowiedzieć się, podczas 9. edycji Konferencji Lunch z e-commerce.

Zaufanie – poznaj wieloetapową ideę jego budowy

Pod hasłem: TRUST Edition organizatorzy ukryli wieloetapową ideę działań, mających wpływ na budowę zaufania w e-sklepie…

  • T – Twórz relacje
  • R – Rozwijaj komunikację
  • U – Utrzymuj zaangażowanie
  • S – Satysfakcjonuj klientów
  • T – Transformuj w ambasadorów

Dołącz do grona uczestników Konferencji i zyskaj wiedzę, która pozwoli Ci skutecznie budować zaufanie do marki w sieci, zwiększając tym samym sprzedaż.

W imieniu swoim i organizatora – serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w wydarzeniu!

Szczegółowe informacje o Konferencji, program oraz bilety są dostępne pod linkiem:
https://bit.ly/3Yxk6G5

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum