Taniej nie znaczy mniej efektywnie!
Wiele firm – i to niezależnie od wielkości – narzeka na ograniczenia budżetowe w zakresie promocji. Z zazdrością patrzymy na możliwości reklamowe międzynarodowych koncernów – wszechobecnych (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Wiele firm – i to niezależnie od wielkości – narzeka na ograniczenia budżetowe w zakresie promocji. Z zazdrością patrzymy na możliwości reklamowe międzynarodowych koncernów – wszechobecnych (...) >>>
Czytaj więcejPolski biznes internetowy zazwyczaj zaczynał od kwoty, za którą nie kupi się nawet pełnoletniego auta. Dzisiejsi potentaci polskiej sieci – portale takie jak Fotka.pl, o2.pl, nk.pl (dawniej Nasza-Klasa.pl) (...) >>>
Czytaj więcejNa Zachodzie niewiele jest już przedsiębiorstw i przedsiębiorców, którzy nie wiedzą, co to PR i jakie korzyści może przynieść ich firmie. W Polsce jednak świadomość tego, co to jest i jaka jest rola (...) >>>
Czytaj więcejUtrzymanie płynności finansowej leży u podstaw funkcjonowania każdego podmiotu gospodarczego. Jej zachwianie może prowadzić do poważnych problemów finansowych, bądź nawet do upadku działalności. Stąd tak (...) >>>
Czytaj więcejPowszechnie wiadomo, że za kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa odpowiedzialni są specjaliści Public Relations. Jednak nie należy zapominać o ważnej roli działu marketingu. Podczas prowadzenia działań marketingowych (...) >>>
Czytaj więcejSerwisy społecznościowe są dziś najczęściej odwiedzanymi miejscami w internecie (obok internetowych giełd pracy) i zawierają w sobie możliwości, które zaczynają wykorzystywać działy HR. >>>
Czytaj więcejPrzeczytać o własnej firmie w gazecie, zobaczyć się w telewizji, zostać medialnym ekspertem w swojej dziedzinie – to rzeczy niezwykle ważne, ale nie służą wcale zaspokojeniu własnego ego. W ten sposób (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum