Hity i porażki 2011
Ubiegły rok obfitował w rozwój e-biznesów. Olbrzymie środki unijne przeznaczone na projekty internetowe, potencjał mediów społecznościowych oraz nowe (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Ubiegły rok obfitował w rozwój e-biznesów. Olbrzymie środki unijne przeznaczone na projekty internetowe, potencjał mediów społecznościowych oraz nowe (...) >>>
Czytaj więcejDefinicji public relations można znaleźć wiele. Dla mnie najbliższym określeniem istoty public relations jest takie zarządzanie informacją, aby móc zaistnieć w przestrzeni publicznej z przekazem o firmie, (...) >>>
Czytaj więcejSieć i jej ewolucja w ciągu kilku ostatnich lat zmieniła obszary aktywności biznesowej oraz postrzeganie możliwości kontaktu z potencjalnym klientem. Nie liczy się już tylko reklama tradycyjna, ta w miejscach ogólnodostępnych, (...) >>>
Czytaj więcejW obecnych czasach większość firm musi radzić sobie na zróżnicowanym i konkurencyjnym rynku. Dotyczy to każdej branży: poligraficznej, IT, FMCG, TSL, itp. Wiele podmiotów zastanawia się nad tym, jak (...) >>>
Czytaj więcejPopularne jest stwierdzenie, że najważniejszy w biznesie jest pomysł. Pomysł jest kluczem do sukcesu, ponieważ z dobrym, innowacyjnym pomysłem stajemy się pionierem na rynku i automatycznie zyskujemy przewagę (...) >>>
Czytaj więcejPublic Relations to prawdopodobnie najbardziej tajemnicze pojęcie w słowniku terminologii marketingowej. Mimo ponad 20-letniej obecności na polskim rynku termin ten jest nieznany dla 90 proc. przedsiębiorstw. (...) >>>
Czytaj więcejWiele firm – i to niezależnie od wielkości – narzeka na ograniczenia budżetowe w zakresie promocji. Z zazdrością patrzymy na możliwości reklamowe międzynarodowych koncernów – wszechobecnych (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum