Komunikacja idei
Jak promować idee? Jakich narzędzi PR można użyć, by uzyskać rozgłos, skutecznie budować wizerunek i zarządzać nim? Kiedy i jak wykorzystać sytuację rynkową, aby odnieść sukces? Justyna Gaj, właścicielka (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Jak promować idee? Jakich narzędzi PR można użyć, by uzyskać rozgłos, skutecznie budować wizerunek i zarządzać nim? Kiedy i jak wykorzystać sytuację rynkową, aby odnieść sukces? Justyna Gaj, właścicielka (...) >>>
Czytaj więcejGlobalizacja rynku i powszechna dostępność produktów 24h na dobę 365 dni w roku w najniższych cenach, porównywalnej jakości, bez wychodzenia z domu, z dostawą w ciągu dwóch dni to już nie fikcja (...) >>>
Czytaj więcejPrezentujemy Państwu kolejne dwie lekcje Kursu dla zarządzających z sektora MSP. Za pośrednictwem Gazety MSP dzielimy się naszym doświadczeniem i przedstawiamy praktyczne porady, wskazówki i narzędzia służące (...) >>>
Czytaj więcejTrzecia edycja Targów Lifestyle Expo w Warszawie zbliża się wielkimi krokami. Lifestyle Expo to jedna z bardziej prestiżowych imprez organizowanych przez Radę Rozwoju Handlu Hongkongu (HKTDC), której (...) >>>
Czytaj więcejDo Mistrzostw Europy pozostał już niecały rok. Nasze polskie miasta, w tym m.in. Wrocław, odwiedzą zarówno zagraniczni, jak i polscy goście. Warto na te wizyty dobrze się przygotować, chociażby pod kątem (...) >>>
Czytaj więcejKontrakty menadżerskie są umową cywilnoprawną zawieraną z menedżerem. Pozwalają m.in. zdjąć z barków właściciela przedsiębiorstwa konieczność zarządzania określonym działem czy projektem. W poprzedniej części (...) >>>
Czytaj więcejJak wynika z badań TNS OBOP, przeprowadzonych na zlecenie firmy 1&1, więcej niż 1/3 małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) w Polsce nie ma strony internetowej, a ponad 60 proc. posiadających własną WWW nie (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum