Busola przedsiębiorcy
Badania rynkowe to dla wielu przedsiębiorców temat tabu. Dlaczego? Bo większość tak naprawdę nie bardzo wie, co z wynikami zrobić? Jak je przełożyć na biznes? Dużo łatwiej zrobić budżet na reklamę niż na (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Badania rynkowe to dla wielu przedsiębiorców temat tabu. Dlaczego? Bo większość tak naprawdę nie bardzo wie, co z wynikami zrobić? Jak je przełożyć na biznes? Dużo łatwiej zrobić budżet na reklamę niż na (...) >>>
Czytaj więcejInwestycje – choć ich poziom nie należy obecnie do najwyższych – wciąż są realizowane, tymczasem nastroje Polaków, a szczególnie przedsiębiorców z sektora MSP, są za to naprawdę (...) >>>
Czytaj więcejNiepewność już była. Obecny stan nastrojów w mikro, małych i średnich firmach można określić krótko: gotowi na recesję – wynika z najnowszej edycji badania sektora MSP, prowadzonego co kwartał (...) >>>
Czytaj więcejWynajem długoterminowy samochodów służbowych, po blisko dziesięciu latach popularyzowania, wszedł w końcu w fazę dojrzałą. Ostatnie miesiące zmagań o klientów, intensywna rywalizacja z konkurencją (...) >>>
Czytaj więcejTrzeci kwartał tego roku nie rysuje się w opinii przedsiębiorców z sektora MSP optymistycznie – wynika z najnowszej edycji badania Sektora MSP, prowadzonego co kwartał przez wrocławski Instytut KerallaResearch. (...) >>>
Czytaj więcejNiestety, polski small biznes wciąż nie ma wielkich nadziei na poprawę sytuacji gospodarczej kraju w najbliższych trzech miesiącach. Również negatywnie oceniana jest aktualna kondycja ekonomiczna Polski (...) >>>
Czytaj więcejSektor MSP – mimo niesprzyjających warunków ekonomicznych – pozytywnie patrzy w przyszłość. Prognozowane są dobre perspektywy dla faktoringu. >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum