Jak mierzyć lojalność klientów
Marketing oparty na zdobywaniu klientów, mimo krytyki i posądzania o krótkowzroczność, będzie nieodłącznym elementem strategii firm. Jednak większego znaczenia nabierają działania, które mają (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Marketing oparty na zdobywaniu klientów, mimo krytyki i posądzania o krótkowzroczność, będzie nieodłącznym elementem strategii firm. Jednak większego znaczenia nabierają działania, które mają (...) >>>
Czytaj więcejAż o 3,5 mld zł, do poziomu 25 mld, wzrosła w 2014 roku wartość rynku handlu internetowego w Polsce. Jednak w parze ze zwiększeniem wydatków nie idzie lojalność konsumentów, gdyż o ich wyborach najczęściej decyduje (...) >>>
Czytaj więcejPolska korzysta nie tylko z Funduszy Europejskich. Prawie pół miliona franków szwajcarskich otrzymaliśmy na programy profilaktyki zdrowotnej, ochronę środowiska, współpracę naukową czy poprawę infrastruktury transportowej. (...) >>>
Czytaj więcejPrzeszło sto miejsc pracy dla informatyków przewiduje firma Mobica, która otwiera swoje biuro w Rzeszowie. Brytyjska firma technologiczna do końca 2015 roku planuje zatrudnić około 130 osób. >>>
Czytaj więcejCzy zbieranie punktów za zakupy jeszcze się opłaca? Każdy z nas ma w portfelu przynajmniej kilka kart lojalnościowych. Często o nich zapominamy, zapominając też o korzyściach, które program daje, zwłaszcza w okresie (...) >>>
Czytaj więcejZ roku na rok portfel benefitów pracowniczych przybiera nie tylko na objętości, ale i na atrakcyjności, stając się kartą przetargową w walce o najlepszych pracowników. >>>
Czytaj więcejRada Unii Europejskiej i Parlament Europejski powołały do życia sieć publicznych służb zatrudnienia, która ma wesprzeć realizację celów dotyczących zatrudnienia w UE. Jednym z jej celów jest (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum