Optymalizować, a nie likwidować
Odpowiednia reklama pozwala zwiększyć obroty i wyznacza przyszłość firmy, dlatego przedsiębiorstwa z sektora MSP, które chcą wyróżnić się na rynku, pozyskać nowych klientów i partnerów (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Odpowiednia reklama pozwala zwiększyć obroty i wyznacza przyszłość firmy, dlatego przedsiębiorstwa z sektora MSP, które chcą wyróżnić się na rynku, pozyskać nowych klientów i partnerów (...) >>>
Czytaj więcejRynki Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie bez wątpienia są otwarte na przedsiębiorstwa o zróżnicowanej wielkości, kapitalizacji i strukturze własnościowej. W szerokim spektrum spółek (...) >>>
Czytaj więcejEnergetyka rozproszona to szansa na obniżenie kosztów energii w przedsiębiorstwie. Każdy przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą analizując bowiem jej koszty zauważa, iż rosną one szczególnie (...) >>>
Czytaj więcejMagdalena Trusińska: Często słyszy się o badaniach satysfakcji klientów, ale czy ich prowadzenie rzeczywiście coś wnosi do firmy. Czy dzięki nim żegnamy się z kłopotem rezygnacji z zakupu naszych usług lub (...) >>>
Czytaj więcejKapituła VII edycji konkursu Dyrektor Finansowy Roku, zorganizowanego z inicjatywy ACCA, Euler Hermes oraz magazynu Forbes, przyznała tytuły Dyrektora Finansowego Roku 2011 w kategorii Dużych Przedsiębiorstw Tomaszowi (...) >>>
Czytaj więcejKontrakty różnic kursowych mogą pomóc przedsiębiorstwom uniknąć ryzyka walutowego. Ograniczając możliwość nadzwyczajnego zysku z tego samego tytułu, jednocześnie ułatwiają firmom zarządzanie budżetem (...) >>>
Czytaj więcejWokół dotacji unijnych krąży wiele mitów. Niektóre skutecznie zniechęcają przedsiębiorców do ubiegania się o fundusze. Czy owe mity są prawdziwe? Zapytamy Panią Milenę Jakowską, specjalizującą (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum