Wyróżnij się albo zgiń
Po raz pierwszy od wielu lat Coca Cola wypadła z rankingu najcenniejszych marek świata. Jak zatem budować markę projektu, serwisu czy usługi, by skrócić proces decyzyjny klienta i zachęcić do kupna? (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Po raz pierwszy od wielu lat Coca Cola wypadła z rankingu najcenniejszych marek świata. Jak zatem budować markę projektu, serwisu czy usługi, by skrócić proces decyzyjny klienta i zachęcić do kupna? (...) >>>
Czytaj więcejUnijne dotacje w ramach programowania na lata 2007-2013 w większej części zostały już rozdysponowane między beneficjentami. Obecnie trwają negocjacje, czy w latach 2014-2020 będziemy mogli liczyć na bezzwrotne dofinansowania (...) >>>
Czytaj więcejChoć zdecydowana większość małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce posiada dostęp do Internetu, to jednak spora ich część nie wykorzystuje jego potencjału. Brak aktywności w Sieci, podobnie zresztą jak bierność (...) >>>
Czytaj więcejWspółczesny rynek wypracował szereg metod pozyskiwania środków pieniężnych na rozwój przedsiębiorstwa. Właściciele firm – obok tradycyjnych kredytów bankowych (które wciąż (...) >>>
Czytaj więcejNa początku października Komisja Europejska opublikowała sprawozdanie na temat kondycji małych i średnich przedsiębiorstw w 2010 r. pt. Czy europejskie MSP wychodzą z kryzysu? Ze sprawozdania (...) >>>
Czytaj więcejUmiejętne gospodarowania budżetem firmy przekłada się na zysk przedsiębiorcy. Planowanie, zarządzanie i kontroling budżetu to główne wyzwania jakie stoją przed właścicielami mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. (...) >>>
Czytaj więcejBankructwa polskich firm to nie tylko medialny fakt – według danych Euler Hermes ponad 90 proc. odszkodowań wypłacanych jest obecnie z tytułu faktycznej i przewlekłej niewypłacalności. Dzięki ubezpieczeniu (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum