Relacje z kontrahentami
Nawiązanie i utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami jest pożądane zarówno w sektorze MSP, gdzie stosunki między współpracującymi przedsiębiorstwami są bezpośrednie i opierają się na współpracy (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Nawiązanie i utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami jest pożądane zarówno w sektorze MSP, gdzie stosunki między współpracującymi przedsiębiorstwami są bezpośrednie i opierają się na współpracy (...) >>>
Czytaj więcejOd momentu akcesji Polski do Unii Europejskiej, nasz kraj stał się jednym z największych beneficjentów unijnych funduszy. Duża część środków przeznaczonych na wsparcie polskiej gospodarki trafiła bezpośrednio (...) >>>
Czytaj więcejPrzedsiębiorcy z sektora MSP, czyli przedstawiciele prawie 99 proc. wszystkich firm w Polsce, kiepsko oceniają sytuację gospodarczą Polski. Z najnowszego badania przeprowadzonego przez wrocławski Instytut Keralla (...) >>>
Czytaj więcejJak dotrzeć z informacją do mediów biznesowych? Jakich materiałów oczekują dziennikarze ekonomiczni? Komu i ile płacić za reklamę w portalach dla przedsiębiorczych? >>>
Czytaj więcejFranczyza to sposób na własny biznes prowadzony według sprawdzonego konceptu. To rozwiązanie dla osób, które nie mają pomysłu na biznes lub chcą zminimalizować ryzyko niepowodzenia własnej działalności. >>>
Czytaj więcejPublic Relations to prawdopodobnie najbardziej tajemnicze pojęcie w słowniku terminologii marketingowej. Mimo ponad 20-letniej obecności na polskim rynku termin ten jest nieznany dla 90 proc. przedsiębiorstw. (...) >>>
Czytaj więcejW ciągu ostatnich kilku lat niepewność niemal na stałe zadomowiła się na światowych rynkach. Globalny kryzys finansowy, a ostatnio wydarzenia w Japonii i obawy co do ich wpływu na sytuację gospodarczą na świecie (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum