Mitologia marketingu
Współpracując z wieloma przedsiębiorstwami, z sektora MSP szczególnie, dochodzę do wniosku, że większość zarządzających menedżerów w pierwszej kolejności powinna zredefiniować swoje podejście (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Współpracując z wieloma przedsiębiorstwami, z sektora MSP szczególnie, dochodzę do wniosku, że większość zarządzających menedżerów w pierwszej kolejności powinna zredefiniować swoje podejście (...) >>>
Czytaj więcejCo oferować na swojej stronie potencjalnym reklamodawcom? Oczywiście coś, co da im wielu odwiedzających o sprecyzowanych potrzebach. Uwagę takich osób zwróci ciekawa, spójna, unikalna i przystępnie (...) >>>
Czytaj więcejIstnieje kilka „złotych zasad”, które mogą być pomocne w osiągnięciu sukcesu zawodowego. Jedną z najważniejszych jest umiejętne zaplanowanie swojej kariery zawodowej. >>>
Czytaj więcejSprawne działanie administracji publicznej zależy od przyjętych modeli zarządzania oraz obsługi obywateli. Coraz częściej przy szukaniu optymalnego rozwiązania sięga się po systemy sprawdzone w biznesie. Przykładem (...) >>>
Czytaj więcejTelefonia VoIP na całym świecie coraz wyraźniej wypiera tradycyjne rozwiązania z małych i średnich przedsiębiorstw. O tym, jak szybko się to dzieje, świadczą np. dane firmy badawczej In-Stat, wedle których (...) >>>
Czytaj więcejRynek MSP jest polem coraz ostrzejszej rywalizacji między bankami. W gąszczu ofert nie łatwo jest się odnaleźć, a selekcja rachunków na podstawie najprostszego kryterium – miesięcznej prowizji pobieranej (...) >>>
Czytaj więcejPolski biznes internetowy zazwyczaj zaczynał od kwoty, za którą nie kupi się nawet pełnoletniego auta. Dzisiejsi potentaci polskiej sieci – portale takie jak Fotka.pl, o2.pl, nk.pl (dawniej Nasza-Klasa.pl) (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum