Bitwa o klienta trwa. Jak mogą pomóc zwroty?
Budowanie silnego brandu oraz zaufania wśród klientów czy też lojalizacja konsumentów – to tylko kilka korzyści, które płyną z łatwych i szybkich zwrotów w e-commerce. Jak (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Budowanie silnego brandu oraz zaufania wśród klientów czy też lojalizacja konsumentów – to tylko kilka korzyści, które płyną z łatwych i szybkich zwrotów w e-commerce. Jak (...) >>>
Czytaj więcejSzara strefa, to zjawisko, które w ostatnich latach wywiera coraz większy, negatywny wpływ na handel. Według szacunków wartość nielegalnej działalności gospodarczej to aż 20 miliardów euro1 (...) >>>
Czytaj więcejNieczęsto zdarza się, że ludzie podchodzą do auta, aby sprawdzić, jaka to marka, jaki to model. Tak dzieje się póki co z CUPRĄ. Logo marki dla wielu nadal wygląda tajemniczo. Hiszpańskie auta budzą duże zaciekawienie (...) >>>
Czytaj więcejMarketing internetowy dostarcza dziś małym i średnim przedsiębiorcom wielu narzędzi i możliwości. Firmowa strona WWW to obecnie podstawa. Co jeszcze jest ważne? Za pomocą jakich kanałów warto promować swoją (...) >>>
Czytaj więcejWprowadzanie nowych usług do biznesu może być skutecznym krokiem w kierunku zwiększenia zysków i pozyskania nowych klientów lub zmiany wartości koszyka zakupowego aktualnych odbiorców. Jednak (...) >>>
Czytaj więcejDrobinki plastiku w mieszankach warzywnych, niebezpieczne bakterie w mleku modyfikowanym, pleśń w butelkach napojów czy antybiotyki w mięsie – sama myśl o takich zdarzeniach potrafi przyprawić (...) >>>
Czytaj więcejWprowadzenie sztucznej inteligencji (artificial intelligence – AI) do marketingu, to temat coraz bardziej aktualny i intrygujący. Jakie są potencjalne konsekwencje tego procesu? Czy marketerzy zostaną zastąpieni (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum