Czym jest employer branding
Firmy, które dbają o wizerunek wśród swoich pracowników, budują sukces na wiele lat. Lojalni i utożsamiający się z produktem lub usługą pracownicy to drogocenny potencjał. Równie ważne (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Firmy, które dbają o wizerunek wśród swoich pracowników, budują sukces na wiele lat. Lojalni i utożsamiający się z produktem lub usługą pracownicy to drogocenny potencjał. Równie ważne (...) >>>
Czytaj więcejPrawie 300 tys. nowych jednoosobowych działalności gospodarczych rozpoczęło swoją przygodę w 2019 roku. Oznacza to, że nadal jest to najpopularniejsza forma prowadzenia firmy. Jednak z roku na rok coraz więcej przedsiębiorców (...) >>>
Czytaj więcejJednym z najważniejszych tematów obecnie poruszanych jest nowa forma komunikacji w związku z epidemią Covid-19. Najczęściej uwaga skierowana jest na zagadnienia edukacyjne, ale w tle bardzo często przewijają (...) >>>
Czytaj więcejPandemia koronawirusa stała się powodem spadku obrotów wielu firm. Również branża marketingowa intensywnie odczuła skutki aktualnego kryzysu. Firmy oferujące usługi z zakresu marketingu, public relations (...) >>>
Czytaj więcejW poprzednim wydaniu Gazety MSP podkreślałem wagę innowacji, nie tylko w czasach pandemii. Dzisiaj pokażę ci jak budować markę opartą o wartości – najważniejszą rzecz, jaką możesz mieć w swojej firmie. >>>
Czytaj więcejSpotkania biznesowe, konferencje i szkolenia przeniosły się w dużej mierze do Internetu. Nie ma obecnie chyba przedsiębiorcy, który w ostatnim czasie nie otrzymałby zaproszenia na bezpłatny webinar lub sam (...) >>>
Czytaj więcejNa prośbę czytelników serii artykułów „Chcesz więcej sprzedawać?” powracam do tematu, które wskaźniki efektywności KPI, należy monitorować w sprzedaży, aby zwiększyć skuteczność (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum