Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>

Wyniki wyszukiwania dla frazy: Wybrano następujące kryteria wyszukiwania:
słowo kluczowe: Marki


Budowanie kapitału marki

MARKETING Philipa Kotlera, obecnie współtworzony także przed wybitnego specjalistę ds. brandungu Kevina Lane’a Kellera już od ponad czterdziestu lat trzyma rękę na pulsie tej wciąż rozwijającej się (...) >>>

Czytaj więcej

Otwórz się na nowe

Pojmowanie marketingu, jako powszechnie rozumianej reklamy zachęcającej do kupowania danego produktu, staje się coraz bardziej przestarzałe. Dochodzimy do punktu zwrotnego, w którym zauważamy, że wysoka świadomość (...) >>>

Czytaj więcej

Diabeł tkwi w szczegółach

Powszechnie uważa się, że o jakości i wydajności wydruków decyduje tylko i wyłącznie urządzenie drukujące. Tymczasem aż w 70 proc. decyduje o tym wkład atramentowy lub kaseta z tonerem. Oba materiały eksploatacyjne (...) >>>

Czytaj więcej

Flota firmowa

Kupując lub leasingując samochody dla firmy przedsiębiorcy często kierują się swoimi własnymi gustami i preferencjami, szczególnie w najmniejszych firmach. Żeby wybór aut był jednak optymalny pod kątem (...) >>>

Czytaj więcej
Znalezionych tematów: 650

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum