Budowanie kapitału marki
MARKETING Philipa Kotlera, obecnie współtworzony także przed wybitnego specjalistę ds. brandungu Kevina Lane’a Kellera już od ponad czterdziestu lat trzyma rękę na pulsie tej wciąż rozwijającej się (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
MARKETING Philipa Kotlera, obecnie współtworzony także przed wybitnego specjalistę ds. brandungu Kevina Lane’a Kellera już od ponad czterdziestu lat trzyma rękę na pulsie tej wciąż rozwijającej się (...) >>>
Czytaj więcejPojmowanie marketingu, jako powszechnie rozumianej reklamy zachęcającej do kupowania danego produktu, staje się coraz bardziej przestarzałe. Dochodzimy do punktu zwrotnego, w którym zauważamy, że wysoka świadomość (...) >>>
Czytaj więcejJak film korporacyjny może wzmocnić postrzeganie marki? Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napięcie ma nieprzerwanie rosnąć (...) >>>
Czytaj więcejPowszechnie uważa się, że o jakości i wydajności wydruków decyduje tylko i wyłącznie urządzenie drukujące. Tymczasem aż w 70 proc. decyduje o tym wkład atramentowy lub kaseta z tonerem. Oba materiały eksploatacyjne (...) >>>
Czytaj więcejGwałtowna ewolucja to i tak mało śmiałe określenie na procesy, jakie ostatnimi laty zachodzą w mediowych strategiach, jak i w samych mediach. Kopernikański przewrót, zdarzenia na miarę wynalezienia druku, (...) >>>
Czytaj więcejMimo kryzysu gospodarczego polska branża deweloperska radzi sobie całkiem dobrze. Zgodnie z wyliczeniami ekspertów Fundacji Wszechnica Budowlana, wartość rynku budowlanego w 2011 r. wyniosła ok. 190 mld zł, (...) >>>
Czytaj więcejKupując lub leasingując samochody dla firmy przedsiębiorcy często kierują się swoimi własnymi gustami i preferencjami, szczególnie w najmniejszych firmach. Żeby wybór aut był jednak optymalny pod kątem (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum