Dyfuzja informacji o marce
Termin „satysfakcja” pochodzi od łacińskich słów „satis”, czyli dostatecznie i „facere” – robić. Oznacza więc robić dostatecznie, co przekładając na język jakości (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Termin „satysfakcja” pochodzi od łacińskich słów „satis”, czyli dostatecznie i „facere” – robić. Oznacza więc robić dostatecznie, co przekładając na język jakości (...) >>>
Czytaj więcejKiedy na początku lat osiemdziesiątych ubiegłego stulecia powstawał prototyp lekkiego samochodu wojskowego o symbolu HMMWV, chyba nikt się nie spodziewał, iż wkrótce stanie się on prekursorem jednej z najbardziej (...) >>>
Czytaj więcejSławomir Horbaczewski, niezależny doradca gospodarczy: Panie Prezesie, wciąż niewielu jest w naszym kraju przedsiębiorców, którzy z sukcesem przez kilkanaście lat prowadzą działalność gospodarczą, (...) >>>
Czytaj więcejPolacy twierdzą, że najsilniejszymi markami w Polsce jest państwo Polska i Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Dlaczego? Bo cechuje je wysoka wyróżnialność, ogromne zapotrzebowanie na te marki, szacunek, (...) >>>
Czytaj więcejKoreańskie marki coraz odważniej podbijają rynek europejski. Co jednak zrobić, aby sukces był jak największy? Najlepiej dać kierowcom to, co lubią najbardziej. >>>
Czytaj więcej„Nomen omen” po łacinie znaczy dosłownie „imię wróżba”. W czasach antycznych nadawano ludziom imiona, wróżąc np. z układu planet. Działo się tak dlatego, że starożytni wierzyli, (...) >>>
Czytaj więcejPolskie firmy z sektora MSP – chcąc być bardziej konkurencyjnymi na krajowym, jak i międzynarodowym rynku – muszą myśleć o budowie przewagi konkurencyjnej w oparciu o innowacje. >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum