Sprzedaj w maju i uciekaj?
Wśród wielu rynkowych powiedzeń znane jest także i takie: sell in May and go away. Może warto sobie o nim przypomnieć, biorąc pod uwagę falę niepoprawnego optymizmu wśród części inwestorów. (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Wśród wielu rynkowych powiedzeń znane jest także i takie: sell in May and go away. Może warto sobie o nim przypomnieć, biorąc pod uwagę falę niepoprawnego optymizmu wśród części inwestorów. (...) >>>
Czytaj więcejPatrząc z boku, wydawałoby się, że dana firma powinna funkcjonować bardzo dobrze. Bardzo dobry produkt, dobra usługa, ciekawa identyfikacja wizualna, strona internetowa – wszystko w wysokiej jakości. Kiedy (...) >>>
Czytaj więcejPo kilkunastu latach prosperity, biznes w Polsce wymaga weryfikacji. Podobno prawdziwy kryzys jeszcze nie nadszedł, a już wiele przedsiębiorstw w bardzo drastyczny sposób zrestruktyryzowało swoje podwórka. (...) >>>
Czytaj więcejBezpieczeństwo informacji – termin ten powtarzany jest coraz częściej i przez coraz większą liczbę osób. Jednak największe zainteresowanie tematem ma miejsce dopiero wówczas, gdy w środkach masowego (...) >>>
Czytaj więcejNawiązanie i utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami jest pożądane zarówno w sektorze MSP, gdzie stosunki między współpracującymi przedsiębiorstwami są bezpośrednie i opierają się na współpracy (...) >>>
Czytaj więcejOd momentu akcesji Polski do Unii Europejskiej, nasz kraj stał się jednym z największych beneficjentów unijnych funduszy. Duża część środków przeznaczonych na wsparcie polskiej gospodarki trafiła bezpośrednio (...) >>>
Czytaj więcejPrzedsiębiorcy z sektora MSP, czyli przedstawiciele prawie 99 proc. wszystkich firm w Polsce, kiepsko oceniają sytuację gospodarczą Polski. Z najnowszego badania przeprowadzonego przez wrocławski Instytut Keralla (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum