Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>

Wyniki wyszukiwania dla frazy: Wybrano następujące kryteria wyszukiwania:
słowo kluczowe: analiza


Płynność finansowa ponad wszystko

Utrzymanie płynności finansowej to problem, który spędza sen z powiek wszystkim właścicielom firm. Rzecz jednak w tym, by płynność utrzymać nie tyle na wysokim, co optymalnym poziomie. Okazuje się bowiem, (...) >>>

Czytaj więcej

Wskaźniki rynku kapitałowego

Wskaźniki rynku kapitałowego określają relacje wartości rynkowej przedsiębiorstwa do wielkości ekonomicznych, charakteryzujących efekty jego funkcjonowania. Są to tzw. mnożniki rynkowe, za pośrednictwem których (...) >>>

Czytaj więcej

Próg rentowności

Poziom progowy, punkt przełamania, próg rentowności. Kilka synonimów oraz jeden wzór matematyczny. Wszystko po to, by przedsiębiorca mógł określić, kiedy pieniądze zainwestowane w dany (...) >>>

Czytaj więcej

Poznać i oswoić ryzyko gospodarcze

Ryzyko prowadzenia działalności gospodarczej to nieodzowny element gry rynkowej. Ryzyko to muszą brać pod uwagę wszyscy jej uczestnicy: właściciele firmy, instytucje udzielające finansowania firmie, kooperanci (...) >>>

Czytaj więcej

Jest w czym wybierać

Ośrodek Szkoleniowo-Konsultacyjno-Stażowy RENOWATOR oferuje pracownikom firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw nabycie i certyfikowanie innowacyjnych kwalifikacji, poprzez uczestnictwo w szkoleniach stacjonarnych (...) >>>

Czytaj więcej

Polak na rynku Unii Europejskiej

Wejście na rynki europejskie przez małe i średnie przedsiębiorstwa jest dziś znacznie łatwiejsze niż dwa lata temu. Niemniej jest to odważna decyzja, wymagająca czasochłonnych i kosztownych działań – powinna (...) >>>

Czytaj więcej

Dopasuj rynek do swoich celów

Wybór kraju, od którego zaczniemy naszą ekspansję jest szczególnie istotny. Małe i średnie firmy nie mogą sobie pozwolić na błędny krok. Dlatego też, nie należy zaczynać ekspansji od egzotycznych (...) >>>

Czytaj więcej
Znalezionych tematów: 520

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum