Budowanie kontaktów handlowych
Początkiem każdej potencjalnej sprzedaży jest umiejętne napisanie oferty. Początkiem udanych zakupów - sensownie skonstruowane zapytanie ofertowe i... rozsądna na nie odpowiedź. >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Początkiem każdej potencjalnej sprzedaży jest umiejętne napisanie oferty. Początkiem udanych zakupów - sensownie skonstruowane zapytanie ofertowe i... rozsądna na nie odpowiedź. >>>
Czytaj więcejNa początek przyjmijmy proste założenie, że rozmawiamy o biznesie/przedsiębiorstwie, które ma jakąkolwiek świadomość potencjału marketingowego w medium internetowym. Nie mówimy tutaj o „zróbmy (...) >>>
Czytaj więcejDo największych udogodnień płynących z nowoczesnych technologii zalicza się bez wątpienia możliwość dokonywania zakupów bez wychodzenia z domu. W ostatnich latach zauważalny jest wzrost transakcji online (...) >>>
Czytaj więcejE-sklepy są najbardziej popularną kategorią e-commerce w Polsce(4). Wraz z intensyfikacją tego sektora usług, wzrasta niestety zagrożenie związane z oszustwami mającymi na celu przejęcie naszych danych i kradzież (...) >>>
Czytaj więcejZa rozsyłanie spamu będą kary w wysokości do 3 proc. rocznych przychodów. Zgodnie z nowelizacją mocy ustawy o prawach konsumenta, nowe przepisy zakazują wysyłania reklamowych maili i telemarketingu osobom, które (...) >>>
Czytaj więcejMimo że nowoczesne kanały komunikacji bardzo się rozwinęły, tradycyjna przesyłka listowa pozostaje jedną z najbardziej powszechnych metod dotarcia z reklamą bezpośrednią do klienta. W 2013 roku ulotki, gazetki i (...) >>>
Czytaj więcejPrzedsiębiorca chciałby uruchomić działania marketingowe polegające na dystrybucji mailingów reklamowych do potencjalnych klientów. Nie posiada jednak żadnego zbioru, dlatego chce wykorzystać kontakty znalezione (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum