Ludzki głos IVR
Contact centers mają od dawna złą opinię. Spotykają się z miażdżącą krytyką ze strony sfrustrowanych klientów na całym świecie – a więc to, co stanowi istotę contact center jest z pewnością warte dyskusji. >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Contact centers mają od dawna złą opinię. Spotykają się z miażdżącą krytyką ze strony sfrustrowanych klientów na całym świecie – a więc to, co stanowi istotę contact center jest z pewnością warte dyskusji. >>>
Czytaj więcejPrognozuje się, że w najbliższych latach będziemy obserwować wzrost zainteresowania reklamą w wyszukiwarkach i reklamą kontekstową. Jest to spowodowane faktem, iż dzisiejszy internauta chce sam decydować o tym, (...) >>>
Czytaj więcejFirmy i instytucje przechodzą do platformy IP w contact center wówczas, gdy dostrzegają korzyści związane z rezygnacji z zamkniętych rozwiązań na rzecz bardziej otwartego środowiska. W związku z osiąganiem (...) >>>
Czytaj więcejObecnie, w dobie rozwoju Internetu, marketing bezpośredni jako istotny komponent mixu komunikacyjnego ulega dynamicznym zmianom. Tradycyjne działania w tym obszarze, kojarzone z przesyłkami pocztowymi od kilku lat (...) >>>
Czytaj więcejObecnie zarówno niewielkie przedsiębiorstwa, jak i duże koncerny odnoszą liczne sukcesy poprzez ciągłą modyfikację i rozwój technologii. Te zmiany nie byłyby możliwe bez rozwoju infrastruktury informatycznej. (...) >>>
Czytaj więcejW dniu Inspektorów Ochrony Danych (26.01.2023 r.) odbędzie się Konferencja Rzeczowo o Prawie "Ochrona Danych Osobowych - Zaskarżanie decyzji Prezesa UODO" zorganizowana przez Kancelarię Radców (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum